  • 21. Data: 2012-02-16 17:47:08
    Temat: Re: przerzutnik mono na NE555
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2012-02-16 01:07, kogutek wrote:
    > Ile stron ma książka której trzeba się nauczyć żeby zrobić 1 ( słownie: jeden
    > ) układ odmierzający z dokładnością cirka jebałt 30%.

    Wystarczy zapytać. Nawet na grupie.

  • 22. Data: 2012-02-16 18:26:27
    Od: Konop <k...@g...pl>

    W dniu 2012-02-15 21:11, Adam pisze:

    > I mam sie uczyć programowania na to? I kupować programator?

    A myślisz,że tylko tu Ci się to przyda?? Ale spoko, ja Ciebie na siłę
    zmuszać nie będę, tylko także polecę 4541. Ja nim odmierzałem nawet
    kilkanaście godzin :).

    Konop

  • 23. Data: 2012-02-16 20:43:46
    Temat: Re: przerzutnik mono na NE555, długie, nie na temat i w ogóle bez sensu.
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest>

    > Ile stron ma książka której trzeba się nauczyć żeby zrobić 1 ( słownie: jeden
    > ) układ odmierzający z dokładnością cirka jebałt 30%.

    Problem jest inny.
    Jak już się nauczysz, to odkryjesz errate. Jak przejdziesz przez errate,
    to ze zdziwieniem usłyszysz w sklepie "Panie, atmel wycofał ten model i
    teraz w jego miejsce proponuje xxx, bierze Pan?".
    Niepocieszony nie weźmiesz, gdyż nic w książce nie było na ten temat,
    ale zapamiętawszy symbol odnajdziesz doc i ... bogatszy w doświadczenie
    kupisz zanim zaczniesz czytać nową książkę. Podobnie jak wcześniej
    przegryziesz się przez treść, errate. Zastanowi cię, dlaczego w tym
    procku dołożyli sprzętowy kontroler przepływu wody w fontannie, czemu ma
    służyć rejestr o dźwięcznej nazwie "TBP_BWO"* i dlaczego należy go
    skalować przed uruchomieniem interfejsu CAN, niezbędnego do uruchomienia
    jednego z timerów, aby można było odliczać czas, a nie ilość neutrin
    przelatujących przez strukturę (w sztukach na każdy kciuk kwadratowy
    oczywiście).
    No więc masz już to wszystko przetarte, nawet miganie diodą Ci się
    udało. Jesteś blady, z wypiekami klikasz programuj i... chwila
    opamiętamia! K...a nie mam wlutowanego kwarcu, a zapomniałem fusy
    poustawiać. Za późno, za późno... cholera, jaki ja głupi byłem
    pomyślisz. No dobra, nie ma co łamać rąk. Jutro pójdę do sklepu i
    zakupię jakiś kwarc. W sieci pisali, że tak można sobie poradzić
    (książka o tym milczała, więc zaradnie poszukałeś rozwiązania).

    Jak to mawia moja kobieta - do brzegu.
    Więc masz wszystko zrobione, działa, jesteś gotowy zamontować timer,
    wychodzisz przed dom i zdziwko. W międzyczasie przeprowadziliście się do
    bloków i już nie ma bramy którą można by zapomnieć zamknąć :)

    Miłego.
    __
    Irek.N.
    * Temperatura Budy Psa _ Bez Włączonego Ogrzewania