  • 21. Data: 2024-01-15 07:02:31
    Temat: Re: purpurowe zloto
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 14 Jan 2024 13:59:53 -0800 (PST), Zenek Kapelinder wrote:
> [...]
    autorytatywnie ze we wszystkich albo w wiekszosci samochodow jest 40 kilogramow
    miedzi w przewodach. Wyglada na to ze wysoki jestes bo jak rozumy rozdawali to dwa
    razy stanałes w kolejce po wzrost i zabrakło czasu na wpisanie całego mózgu. Amen.

    to pewnie wystarczy 0,5? aluminium :-)

    J.

  • 22. Data: 2024-01-15 07:04:25
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 14 Jan 2024 08:50:22 -0800 (PST), Zenek Kapelinder wrote:

> [...]
    razy stanałes w kolejce po wzrost i zabrakło czasu na wpisanie całego mózgu. Amen.

    Przybyło tych urzadzen.
    Zobacz ile masz bezpieczników.

    J.

  • 23. Data: 2024-01-15 15:09:18
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .01.2024 o 22:59 Zenek Kapelinder <4...@g...com> pisze:

> [...]
    > sygnałowe. Do ledowego swiatła stopu albo kierunkowskazów nie potrzeba
    > 2? wystarczy 0,5?. I to bardziej ze względów na wytrzymałość mechaniczna

    W przeciętnym samochodzie jest 3 km kabli, które ważą prawie 25kg.
    "Przeciętny" to nie średnia ze wszystkich.
    Przeciętny to skoda fabia lub VV Golf.
    Lepiej wyposażone wersje mają tych kabli 2-3 razy więcej.
    W lepiej wyposażonym aucie masz 3-4 skrzynki bezpieczników, w każdej po
    kilkadziesiąt szt.
    Takich 5A jest niewiele, większość to 15-30A.

    TG

  • 24. Data: 2024-01-15 17:42:55
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    poniedziałek, 15 stycznia 2024 o 15:09:21 UTC+1 Tomasz Gorbaczuk napisał(a):
> [...]
    > kilkadziesiąt szt.
    > Takich 5A jest niewiele, większość to 15-30A.

    Co ostatnio palisz?

  • 25. Data: 2024-01-15 17:51:27
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .01.2024 o 17:42 Zenek Kapelinder <4...@g...com> pisze:

    > poniedziałek, 15 stycznia 2024 o 15:09:21 UTC+1 Tomasz Gorbaczuk

    > Co ostatnio palisz?

    co Ci nie pasuje w tym co napisałem? - dawaj przykład idę po czipsy i
    instrukcję auta.

    TG