  • 1. Data: 2016-09-07 11:27:05
    Temat: pytanie
    Od: "KN" <...@...ks>

    W przypadku 2 dyskow twardych podpietych do komputera, obydwa z FAT32, mam
    cos takiego:
    w Ekploratorze Windows w XP klikam prawym klawiszem myszy np. na literke E,
    zeby sformatowac taki dysk a tu mi wychodza mozliwosci formatowania NTFS i
    jakis tam inny system plikow, ale nie zwykle formatowanie,wyczyszczenie
    dysku (FAT32) z aktualnej zawartosci. Dlaczego nie ma tej mozliwosci?

  • 2. Data: 2016-09-07 12:43:28
    Temat: Re: pytanie
    Od: "KN" <...@...ks>

    OK, caly czas chodzilo mi o formatowanie.
    Nie przypuszczalem, ze 160GB(SATA) w jednym przypadku i 80GB(IDE) w drugim,
    to za duzo dla diskmgmt.msc
    Dzieki za odpowiedz.

  • 3. Data: 2016-09-07 15:21:51
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>