  • 51. Data: 2010-01-15 11:50:40
    Temat: Re: pytanie do mężczyzn po 35 ;)) roku życia
    Od: "Andrzej Bogacki" <a...@i...pl>

    Daj spokój, SMS jest o wiele wygodniejszy. Jak chcesz się dowiedzieć, czy
    > idziesz z kolegą na piwo, to po co dzwonić?

    daj spokój, jeden woli rosół a drugi pomidorową i po co dyskutować która
    lepsza??
    Ja czasem piszę a czasem dzwonie jak mi spieszno. Obie formy sa super.

    pozdrawiam

  • 52. Data: 2010-01-15 18:36:18
    Od: "op23" <o...@r...pl>

    Użytkownik "Andrzej Bogacki" <a...@i...pl>

> [...]
    > lepsza??
    > Ja czasem piszę a czasem dzwonie jak mi spieszno. Obie formy sa super.

    Tak w ogóle to komunikatory zapewniają obie formy i jeszcze więcej.