    From: "mario" <x...@g...com>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: pytanie o dysk zewnętrzny zasilany przez USB
    Date: Wed, 6 May 2009 17:00:00 +0200

    Witam grupowiczów,

    chciałbym kupić dysk zewnętrzny zasilany przez USB tzn. bez zasilacza, z
    jednym kabelkiem.
    Przykładowo: http://www.allegro.pl/show_item.php?item=619582921
    czy
    http://www.allegro.pl/item617983098_dysk_zewnetrzny_
    verbatim_320_gb_320gb_zas_usb.html
    Mały, zgrabny, pojemny i wygodny w uzyciu - przynajmniej tak to wygląda.

    Czy ktoś z Was ma taki dysk? Jak się sprawdza w codziennym uzytkowaniu?
    Z założenia ma mi służyć jako przechowalnia plików, kopia zapasowa,
    podłączany
    kilka razy w tygodniu. Taki duży pendrive.

    Kiedyś tzn. ze 3-4 lata temu miałem podobny dysk, zasilany z sieci ale nie
    wspominam go najlepiej
    z tego wzgledu że był dość wolny, samo podłączenie było kłopotliwe (kabel
    USB + zasilacz z krótkim
    kablem + przedłużacz) no i był głośny tzn. obracał się non stop - nie ważne
    czy pracował czy nie,
    przez co też szybko się nagrzewał.

    Ja to teraz wyglada? czy te dyski jak dawniej "chodzą" non stop?

    Bede wdzięczny za jakieś info.