  • 61. Data: 2016-07-25 18:38:21
    Temat: Re: rejestracja kart sim pytania
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Czarek"

    > a jakie są jej zalety poza inwigilacją?

    I tak o Tobie ci który mają widzieć wiedzą co chcą.
    ---
    Bozia ?

    Gdyby od początku były rejestrowane, to nikt by nie krzyczał tylko
    uważał, że tak ma być.
    ---
    Czemu tak sądzisz ?

    Mam prepaida i w najbliższym czasie go zarejestruje, poczekam tylko aż
    operatorzy nakręcą więcej "prezentów" dla rejestrujących bo dlaczego
    miałbym nie skorzystać?
    ---
    Sprzedawaj miejsce na swojej pale

    Kiedyś w SimPlusie można było zarejestrować numer przez EBok, zrobiłem
    to bez żadnych oporów, i teraz też jak znajdę chwilę pójdę do salonu bo
    mam gdzieś tą hipotetyczną "inwigilację"
    ---
    Nam też podasz czy my niegodni ?

    To samo z Win 10 - ludzie nic tylko o inwigilacji pieprzą w tym systemie
    a nie widzą tego, że Win 7/8 prawie (a nawet bez "prawie") te same dane
    o nich posiada, jednak win 7/8 jest "cacy" a Win 10 "bee"
    U siebie w Win 10 i 7 żadnej inwigilacji nie wyłączam, bo po co, co mi
    to zmieni?
    ---
    Co konkretnie masz na myśli ?

    Na twarzoksiążce ludziska każdym pierdnięciem się chwalą no ale to w Win
    10 jest niedopuszczalne. Paranoja.
    ---
    Ty się chwalisz

  • 62. Data: 2016-07-25 18:49:00
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "z"

    > Nie mierz wszystkich swoją miarą. To, że Ty rozdajesz swoje dane
    > osobowe na lewo i prawo, to nie znaczy że każdy musi.

    Ja nie rozdaję. Korzystam z usług operatora, banku, kablówki,
    elektrowni, gazowni...
    Wszyscy oni mają moje dane.
    ---
    A w publicznym sraczu byłeś kiedy ? A na łące ?

    Zarejestrowanie mojego prepaida będzie dołączeniem kolejnego numeru do
    listy którą mam już np. w pleju.
    Jakiś nienormalny jestem? :-)
    Nie widzę sensu anonimowości numeru telefonu oprócz opisywanej tu
    ochrony przed naciągaczami kiedy telefon używa niedoświadczone jeszcze w
    tej "bezwzględnej dżungli" dziecko
    ---
    Zakaz inwigilacji ustanowiono prawem nim się urodziłeś.

  • 63. Data: 2016-07-25 18:49:34
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ALEX MR" napisał w wiadomości grup
    a.pl...
    W dniu 25.07.2016 o 11:06, Arek pisze:

    >Duby smalone pleciesz. Rolą komisarza jest znikanie wszelkich
    >układów, czy porozumień operatorów, by stawki nie spadały. Także
    >arbitralnymi stawkami.

    I w tym celu organizuje spotkania z tymi operatorami, w celu ustalenia
    wspolnej oplaty za przychodzace rozmowy :-)

    >Do niczego nie dopłacali, przerzucili koszty na klientów.

    To nie takie proste, bo umow nie zmieniano.
    Ci, co napisali w cenniku "do innych sieci", musieli sie tego trzymac.

    Tak czy inaczej - w sumie to klienci doplacili do udanego startu Play.
    Ale oplacilo im sie :-)

    >Dużo Ci zapłacił? Bo mi nawet grosza, choć byłem z nimi od początku.

    No to ci zaplacil tyle, o ile byly tansze oplaty u niego w stosunku do
    innych :-)

    Choc jak juz pisano - inni mieli podobne promocje ... znaczy sie,
    regulator slusznie ograniczal te oplaty :-)

    >A reszta "wielkiej trójcy", czyli Idea, Plus i Era "żerowali" na
    >stacjonarnych. Tyle wiesz o interconnect.

    Z tym, ze tu bylo wczesniej odwrotnie.

    W sumie, to regulator powinien wziac jakas popularna taryfe danego
    operatora, policzyc ile kosztuje minuta wewnatrz sieci, podzielic
    przez dwa i to powinna byc dopuszczalna stawka interkonektowa.

    Albo amerykanskim wzorem - klient placi za przychodzace. Wtedy dobrze
    wie za co placi, i wybiera swiadomie najlepsza oferte.
    Choc, jak powszechnie wiadomo - to owocuje tym, ze numeru komorkowego
    sie nie podaje :-)

    J.

  • 64. Data: 2016-07-25 18:53:48
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Smok Eustachy"

    > a co to ma do pytania?

    No masz zaletę. Kartę sim zablokujesz i dostaniesz nową
    ---
    Nie wystarczy zapamiętać numeru SIM i kodów dostępowych ?

  • 65. Data: 2016-07-25 18:55:12
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "masti"

    już dawno mówili, że nie ma głupich pytań tylko głupie odpowiedzi
    ---
    Czy jak obiema nogami stanę na torach a rękami chwycę się trakcji to pojadę
    jak tramwaj ?

  • 66. Data: 2016-07-25 18:56:42
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Poldek"

    > No właśnie, zaraz się okaże jacy rodacy są przedsiębiorczy i ktoś
    > zarejestruje 100 kart na jakiegoś żula, da mu za to nawet stówę, a potem
    > będzie robić wałki na numerach z konta jakiegoś nieboraka.

    Jeśli znajdzie się ktoś chętny, żeby sprzedać tanio swoje dane osobowe w
    celu rejestracji karty SIM użytkowanej przez kogoś innego, a szczególnie
    kogoś obcego, to niech cierpi za własną głupotę.
    ---
    Na czym to cierpienie miałoby polegać ?

  • 67. Data: 2016-07-25 19:51:10
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "re" napisał w wiadomości grup
> [...]

    >celu rejestracji karty SIM użytkowanej przez kogoś innego, a
    >szczególnie
    >kogoś obcego, to niech cierpi za własną głupotę.

    Na budzeniu przez ABW o 5 rano, tudziez paru nocach w areszcie, albo i
    paru latach :-)

    J.

  • 68. Data: 2016-07-25 21:01:03
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "J.F."

> [...]
    >Na czym to cierpienie miałoby polegać ?

    Na budzeniu przez ABW o 5 rano, tudziez paru nocach w areszcie, albo i
    Kolejny odcinek Bonda będzie miał tytuł "Człowiek, który rozłożył system"

  • 69. Data: 2016-07-25 23:18:42
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2016-07-22 o 14:57, Liwiusz pisze:

    > Ale za co tu cierpieć? Działanie takie nie jest karalne. A sprzedanie
    > swoich danych nie oznacza ponoszenia odpowiedzialności za nieswoje
    > działania.

    Najpierw trzeba będzie jakoś udowodnić, że nie swoje.

  • 70. Data: 2016-07-26 00:47:24
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-07-25 o 23:18, Poldek pisze:

    > Najpierw trzeba będzie jakoś udowodnić, że nie swoje.

    Ciężar dowodu jest rozkładany zupełnie inaczej.

    --
    Liwiusz