  • 71. Data: 2016-07-26 01:55:17
    Temat: Re: rejestracja kart sim pytania
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 17 Jul 2016 23:34:20 +0200, Czarek napisał(a):
    > To samo z Win 10 - ludzie nic tylko o inwigilacji pieprzą w tym systemie
    > a nie widzą tego, że Win 7/8 prawie (a nawet bez "prawie") te same dane
    > o nich posiada, jednak win 7/8 jest "cacy" a Win 10 "bee"

    Po cos to G10 rozdaja za darmo. Przeciez nie z dobrego serca.

    Inna sprawa, ze faktycznie - W7 moze tak samo szpiegowac.
    Nawet jesli kiedys nie szpiegowalo, to po kolejnym upgrade moze.

    > U siebie w Win 10 i 7 żadnej inwigilacji nie wyłączam, bo po co, co mi
    > to zmieni?

    Trzeba linuxa zainstalowac.

    > Na twarzoksiążce ludziska każdym pierdnięciem się chwalą no ale to w Win
    > 10 jest niedopuszczalne. Paranoja.

    Co innego samemu sie chwalic, a co innego jak ktos cie sledzi bez
    zgody.

    J.

  • 72. Data: 2016-07-26 15:10:36
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-07-25 o 18:49, re pisze:

    > Zakaz inwigilacji ustanowiono prawem nim się urodziłeś.

    A głosując jak głosujesz (albo i nie głosując wcale) wyrażasz swoje
    przyzwolenie na inwigilację pod różnymi postaciami.
    Inwigilują Cię prywatne firmy a organy państwa na to pozwalają.

    Zrób coś konkretnego a nie jęcz że szkoda Ci danych które i tak już
    wszyscy mają a jak nie mają to wystarczy kliknąć i dostaną.

  • 73. Data: 2016-07-26 15:44:39
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "z"

    > Zakaz inwigilacji ustanowiono prawem nim się urodziłeś.

    A głosując jak głosujesz (albo i nie głosując wcale) wyrażasz swoje
    przyzwolenie na inwigilację pod różnymi postaciami.
    ---
    Nie głosując nie wyrażam żadnego przyzwolenia.

    Inwigilują Cię prywatne firmy a organy państwa na to pozwalają.
    ---
    A organy kościelne na co pozwalają ?

    Zrób coś konkretnego a nie jęcz że szkoda Ci danych które i tak już
    wszyscy mają a jak nie mają to wystarczy kliknąć i dostaną.
    ---
    Skończ pieprzyć.

  • 74. Data: 2016-07-26 16:52:02
    Od: ALEX MR <k...@s...us>

    W dniu 25.07.2016 o 18:49, J.F. pisze:

    > I w tym celu organizuje spotkania z tymi operatorami, w celu ustalenia
    > wspolnej oplaty za przychodzace rozmowy :-)

    A także grozi karami, jak dla naprzykładu Orange nie widzi powodu do
    obniżki cen do Play, choć interconnect się wyrównał. Jak uke postraszyło
    karą to Orange szybko zobaczył te powody ;-)

    > To nie takie proste, bo umow nie zmieniano.
    > Ci, co napisali w cenniku "do innych sieci", musieli sie tego trzymac.

    Nie musieli. Weszła poprawka do KH że zmiany spowodowane zmianą prawa,
    nie są podstawą do rozwiązania umowy.

    > Tak czy inaczej - w sumie to klienci doplacili do udanego startu Play.
    > Ale oplacilo im sie :-)

    > No to ci zaplacil tyle, o ile byly tansze oplaty u niego w stosunku do
    > innych :-)

    Jakoś nie zauważyłem tych pieniędzy.

    > Choc jak juz pisano - inni mieli podobne promocje ... znaczy sie,
    > regulator slusznie ograniczal te oplaty :-)

    > Z tym, ze tu bylo wczesniej odwrotnie.

    No właśnie. Wielka trójka żerowała na TP.

    > Albo amerykanskim wzorem - klient placi za przychodzace. Wtedy dobrze
    > wie za co placi, i wybiera swiadomie najlepsza oferte.
    > Choc, jak powszechnie wiadomo - to owocuje tym, ze numeru komorkowego
    > sie nie podaje :-)

    Już to próbował Centertel. Nie przyjęło się. Jak widać to co jankeskie,
    wcale nie znaczy dobre :-P

    --
    ALEX MR
    "Pod Cusimą Cesarska Marynarka Japońska zatopiła nie tylko flotę

  • 75. Data: 2016-07-26 18:24:25
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ALEX MR" napisał w wiadomości

    >A także grozi karami, jak dla naprzykładu Orange nie widzi powodu do
    >obniżki cen do Play, choć interconnect się wyrównał. Jak uke
    >postraszyło karą to Orange szybko zobaczył te powody ;-)

    A to dopiero w schylkowym okresie :-)

    >Jakoś nie zauważyłem tych pieniędzy.

    Z jakiegos powodu jednak zostales klientem Play, i przeciez nie byly
    to ladne dziewczyny w salonie :-)

    >No właśnie. Wielka trójka żerowała na TP.

    Ale jeszcze wczesniej, to TP zerowala na dwojcy :-)

    >Już to próbował Centertel. Nie przyjęło się. Jak widać to co
    >jankeskie, wcale nie znaczy dobre :-P

    Jakby tak prezes moca swojego autorytetu zarzadzil, to by musialo byc
    dobre :-)
    Ale w UE chyba jakies inne dyrektywy rzadzily.

    J.

  • 76. Data: 2016-07-27 10:27:44
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-07-26 o 15:44, re pisze:
    > Nie głosując nie wyrażam żadnego przyzwolenia.

    Wyrażasz aprobatę dla poglądów większości.
    Taki jest ustrój i jego ordynacja wyborcza.
    Są tacy co nie zdają sobie z tego sprawy.
    Szanujemy ich :-)

    > A organy kościelne na co pozwalają ?

    To jakieś zadanie żeby w każdą odpowiedź wpleść majtki klaudi shifer?

    > Skończ pieprzyć.

    Nie dość że nie rozgarnięty w rzeczywistości to jeszcze nie wychowany :-)

  • 77. Data: 2016-07-27 22:51:16
    Od: "re" <r...@r...invalid>

  • 78. Data: 2016-07-30 01:04:42
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 17.07.2016 o 18:48, koniczyn pisze:
    > Nie będzie można już kupić w kiosku/na stacji/w sklepie/w markecie
    > starterów bez legitymowania się?

    Są pewne argumenty przeciw:
    https://niebezpiecznik.pl/post/oszusci-juz-wykorzyst
    uja-obowiazek-rejestracji-kart-sim-by-wyludzac-dane-
    polakow/

    Nie wszyscy jednak wiedzą jak przebiega rejestracja i ten fakt jest już
    wykorzystany przez oszustów. Jeden z Czytelników, Tomasz, już doniósł
    nam, że dzwoniła do niego jakaś osoba z prośbą o podanie danych w celu
    zarejestrowania numeru. Ta osoba miała dzwonić z numeru 566651686, a
    rozmowa przebiegała tak:

  • 79. Data: 2016-07-31 20:41:23
    Od: the_foe <t...@w...pl>

    W dniu 2016-07-25 o 19:51, J.F. pisze:
    > Użytkownik "re" napisał w wiadomości grup
    > Użytkownik "Poldek"

    > Na budzeniu przez ABW o 5 rano, tudziez paru nocach w areszcie, albo i
    > paru latach :-)

    chyba zmienili, ze mogą całą dobę... faszyzm nam raczkuje

    --
    @foe_pl

  • 80. Data: 2016-08-01 13:59:45
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "the_foe" napisał w wiadomości grup

    >chyba zmienili, ze mogą całą dobę... faszyzm nam raczkuje

    Chyba zawsze mogli kiedykolwiek, tym niemniej zazwyczaj przychodzili o
    swicie.

    J.