  • 21. Data: 2017-10-05 14:57:53
    Temat: Re: robota
    Od: denat 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    zanim zacznę o coś pytać - a co Szanowne Plenum sądzi o takiej sprawie,

    producent sprężynek i serwis obsługi kas i komputerów

    już od góra ponad 5-7 lat szuka pracowników - serwisantów...

    chodzi o naprawę drukarek sznurkiem i laptopów opalarką...

    jakie Grupa ma na ten temat zdanie?

    P.S.
    tak maciarewicz też szuka - może Ktoś zahaczyć...

  • 22. Data: 2017-10-05 18:59:36
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 10/5/2017 12:10 PM, Pawel "O'Pajak" wrote:
    > - Kowalski, czy u nas w firmie działa fb?
    > - Nie wiem szefie.
    > I tym krótkim zdaniem Kowalski zapewnił sobie awans;-)

    Bywa. Ludzie którzy potrafią markować pracę trafiają się bardzo często.
    Osobnik z kontem na fb, z blogiem, z cała masą okołointernetowych
    bajerów po jakimś czasie zredukuje czas pracy (kiedy wyczuje w jakich
    okolicznościach może) i zacznie udzielać się netowo. Trzeba sobie z tego
    zdawać sprawę jak się zatrudnia nowego. Nie tak dawno czytałem że jakieś
    korpo zatrudniło pracownika którego jedynym zadaniem bylo śledzenie
    mediow spolecznościowych i informowanie kierownictwa kiedy w godzinach
    pracy jakiś pracownik udzielał się.

  • 23. Data: 2017-10-05 19:05:35
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Sebastian Biały napisał (po godzinach):

> [...]
    > korpo zatrudniło pracownika którego jedynym zadaniem bylo śledzenie
    > mediow spolecznościowych i informowanie kierownictwa kiedy w godzinach

    ...ale go musieli wylać z roboty, bo się okazało, że prowadzi bloga
    i udziela się na fejsbukach i juznetach zamiast uczciwie pracować.

    --
    Jarek

  • 24. Data: 2017-10-05 20:43:42
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Włodzimierz Wojtiuk <"WBodzimierz Wojtiuk"> wrote:
    > On 2017-10-04 08:55, sirapacz wrote:
    > (ciach)
    >>
    > Porzadny rekruter sprawdza dotychczasowe wyczyny kandydata w internecie,
    > głównie media społecznościowe...

    I myślisz, że nasz kolega wysyla swoje CV z adresu
    N...@g...pl?

  • 25. Data: 2017-10-05 21:08:14
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 10/5/2017 8:43 PM, Pszemol wrote:
    > I myślisz, że nasz kolega wysyla swoje CV z adresu
    > N...@g...pl?

    Wystarczy że zostawia takie same sygnatury jak zapewne podczas rozmowy,
    z gatunku "granty", "PO/EU" itd. Jak wspomnialem w końcu trafia na kogoś
    kto ma pojęcie o technice albo ma w zespole kogos kto na słowa kluczowe
    "Karol" , "granty", "PO" od razu pokaże palcem gdzie jest problem.

    Kiedyś na grupach był ekspert. Jestem jednym z niewielu ludzi którzy
    znali go osobiście w rzeczywistym świecie. Jednak bez względu na to czy
    byłeś obecny wtedy na grupach czy nie, po 3 minutach rozmowy w realu i
    wklepaniu dwóch usłyszanych zdań (a nawet charakterystycznych nazw) do
    hotbota/dejavu juz wiedzialeś kim jest i jak daleko uciekać.

  • 26. Data: 2017-10-06 12:16:02
    Od: Cezary Grądys <c...@w...onet.pl>

> [...]
    > korpo zatrudniło pracownika którego jedynym zadaniem bylo śledzenie
    > mediow spolecznościowych i informowanie kierownictwa kiedy w godzinach

    Ja powiem tak, miałem szkolenie u operatorów, takie 1 dniowe, żeby tylko
    wiedzieć na czym ta ich praca polega (myśmy tylko hardware obsługiwali).
    Pierwsze zdanie co mi powiedział taki ich doświadczony operator, to, że
    jeden zrobi robotę w 8 h, inny w 6, a jeszcze inny w 2 godziny. No i jak
    zrobi, to co ma robić?
    W Pancerniku też w tym duchu, pisz skrypty, będziesz miał więcej czasu
    na usenet. Dla mnie taki pracownik jest dobry, w razie awarii szybko
    problem rozwiaże.

  • 27. Data: 2017-10-06 13:15:27
    Od: Adam <a...@w...pl>

> [...]
    > realu i wklepaniu dwóch usłyszanych zdań (a nawet charakterystycznych
    > nazw) do hotbota/dejavu juz wiedzialeś kim jest i jak daleko uciekać.
    Skąd wiesz, że jesteś jednym z niewielu, którzy znali eksperta vel
    Dariusza vel Jacka?
    Możesz rozwinąć?

  • 28. Data: 2017-10-06 15:23:38
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Thu, 5 Oct 2017 21:08:14 +0200, Sebastian
    Biały<h...@p...onet.pl> wrote:
    > Kiedyś na grupach był ekspert. Jestem jednym z niewielu ludzi
    > którzy
    > znali go osobiście w rzeczywistym świecie.

    Mówisz o Jacku vel Dariuszu? Co się z nim stało - czy raczej mylisz
    eksperta z J.F?

    --
    Marek

  • 29. Data: 2017-10-06 16:25:16
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 10/6/2017 1:15 PM, Adam wrote:
    > Skąd wiesz, że jesteś jednym z niewielu, którzy znali eksperta vel
    > Dariusza vel Jacka?
    > Możesz rozwinąć?

    Kiedyś na grupach dostepny był długi list "Wszystko co chcielibyscie
    wiedzieć o Expercie ...". nie potrafie go teraz odnaleźć, ale składal
    się z domysłów które nartosły wokół tej osoby na przestrzeni lat i
    jakiegoś mniej więcej śledztwa jakie prowadzili przypadkowi ludzie z
    usenetu i okolic. Ponieważ niektóre informacje były prawidziw, niektore
    nie a niektore prawie prawidziwe wnioskuje że bywalców usenetu ktorzy
    znali Experta w realu było niewielu lub zero. Ja w tamtych czasach
    miałem mocno ograniczony dostęp do internetu i uzywałem usenetu dopiero
    po apogeum popularności Experta więc nie załapałem się na te śledztwa.
    Jednak abyśmy się dobrze rozumieli: Expert uzywał w realu takich samych
    słów kluczowych jak w internecie, choćby słynne "Self(Ego)". W ten
    sposób mozna dzisiaj wyczaić platformowego głupka który zapewne też w
    realnym życiu używa PO/EU i grantów.

  • 30. Data: 2017-10-06 16:30:56
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 10/6/2017 3:23 PM, Marek wrote:
    > Mówisz o Jacku vel Dariuszu?

    Tak mówie o nim.

    > Co się z nim stało

    Ostatni raz widziałem go jakies 9 lat temu wiec informacje mam mocno
    nieaktualne. Wtedy był obrażony na cały internet. Jest w wieku
    emerytalnym lub już go nie ma. Nie wiem. Wyprowadziłem się z tamtej
    okolicy i nie pracuje już z ludzmi którzy moga coś wiedzieć. Reklamy na
    budynku nie ma.