  • 1. Data: 2011-03-27 11:06:20
    Temat: router gsm
    Od: PC <...@...pl>

    Która z sieci oferuje w tej chwili najkorzystniejszy dostęp do internetu
    z routerem /wymagane minimum 3 porty LAN/ ?

    yo

  • 2. Data: 2011-03-27 18:24:23
    Temat: Re: router gsm
    Od: Pan Piskorz <p...@b...pl>

    W dniu 2011-03-27 13:06, PC pisze:
    > Która z sieci oferuje w tej chwili najkorzystniejszy dostęp do internetu
    > z routerem /wymagane minimum 3 porty LAN/ ?

    Chyba łatwiej będzie kupić router na wolnym rynku za < 100 zł
    i do niego podłączyć zwykły modem USB.

    P.

  • 3. Data: 2011-03-27 18:46:22
    Od: PC <...@...pl>

    W dniu 2011-03-27 20:24, Pan Piskorz pisze:

    > Chyba łatwiej będzie kupić router na wolnym rynku za < 100 zł
    > i do niego podłączyć zwykły modem USB.
    >
    > P.

    a co z niezawodnością takiego zestawu - jakoś mam złe doświadczenia z
    modemami na usb.
    Mam zamiar kupić Huawei B970 w Plusie, czy to dobry wybór?

    yo

  • 4. Data: 2011-03-27 19:03:49
    Od: Pan Piskorz <p...@b...pl>

    W dniu 2011-03-27 20:46, PC pisze:
    > a co z niezawodnością takiego zestawu - jakoś mam złe doświadczenia z
    > modemami na usb.

    A to nie wiem, ja tam żadnych większych problemów nie miałem.
    Choć, na pewno, ogólny sukces zależy od sprawności obu urządzeń.
    Rozwiązanie z modemem podpiętym do routera mi pasuje, ponieważ często
    zabieram sam modem ze sobą.

    > Mam zamiar kupić Huawei B970 w Plusie, czy to dobry wybór?

    Nie wiem, sam używam TP-LINK TL-MR3220 + Huawei E-173. Działa poprawnie.
    Chyba najbardziej istotne, by zasięg był w miejscu użytkowania,
    sprawdzałem np. Orange u siebie i działa marnie, raczej do użytku się
    nie nadaje.

    P.

  • 5. Data: 2011-03-28 07:13:42
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "PC" <...@...pl>

    > a co z niezawodnością takiego zestawu - jakoś mam złe doświadczenia z
    > modemami na usb.
    > Mam zamiar kupić Huawei B970 w Plusie, czy to dobry wybór?

    To kup router do którego wkłada się samą kartę. Mam chyba jeden używany na
    zbyciu...

  • 6. Data: 2011-03-28 21:46:30
    Od: "m@rcin" <m...@g...com>

    > Mam zamiar kupić Huawei B970 w Plusie, czy to dobry wybór?

    mialem ten router 3G i uzywalem przez rok czasu z playonline
    polecam jak najbardziej
    jak dla mnie rewelacja, zadnych problemow

    jedyne zgrzyty mialem z przekierowaniem portow. nie udalo mi sie tego
    dokonac niestety....

  • 7. Data: 2011-03-28 22:59:10
    Od: "sdd" <s...@t...pl>

    Użytkownik "m@rcin" napisał w wiadomości grup
    0g2000prh.googlegroups.com...

> [...]
    >jak dla mnie rewelacja, zadnych problemow

    >jedyne zgrzyty mialem z przekierowaniem portow. nie udalo mi sie tego

    To nie wina routera. Po prostu Play blokuje caly ruch przychodzacy.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 8. Data: 2011-03-29 08:15:01
    Od: PC <...@...pl>

    W dniu 2011-03-28 23:46, m@rcin pisze:

> [...]
    > jak dla mnie rewelacja, zadnych problemow
    >
    > jedyne zgrzyty mialem z przekierowaniem portow. nie udalo mi sie tego

    a da się jakiegoś vpna skonfigurować ?

    yo