  • 1. Data: 2011-03-27 11:57:15
    Temat: PLAY Tylko Sim 24 FIRMA 25 lub 55
    Od: Patryk Costa <p...@c...pl>

    Witam!

    Czy przechodząc od innego operatora lub zmieniając z Play Fresha na
    ofertę firmową: TYLKO SIM 24 FIRMA 25 lub 55 - PLAY dał Wam coś więcej
    niż standardową ofertę? Jakieś dodatkowe minuty lub dodatkowy upust na
    abonament?
    Czy nie marudzić i podpisać umowę na standardowych - i tak dobrych -
    warunkach. Wcześniej przy innym numerze zawsze albo bonusowe minuty,
    albo dodatkowy upust znajomy miał, ale to przy wcześniejszych ofertach
    było.

    --
    Pozdrawiam, Patryk Costa

  • 2. Data: 2011-03-27 13:02:21
    Temat: Re: PLAY Tylko Sim 24 FIRMA 25 lub 55
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    Patryk Costa pisze:
> [...]
    > warunkach. Wcześniej przy innym numerze zawsze albo bonusowe minuty,
    > albo dodatkowy upust znajomy miał, ale to przy wcześniejszych ofertach

    play 25 = dostałem +20 minut. niby niewiele, ale fajny gest
    ToMasz

  • 3. Data: 2011-03-27 13:35:30
    Od: Patryk Costa <p...@c...pl>

    On 2011-03-27 15:02:21 +0200, ToMasz said:

    > play 25 = dostałem +20 minut. niby niewiele, ale fajny gest
    > ToMasz

    No to gites. Właśnie play 25 plus te dodatkowe 20-40 minut styknie mi w
    zupełności - będzie sporo taniej niż play 55. Mam nadzieję, że się uda.

    --
    Pozdrawiam, Patryk Costa

  • 4. Data: 2011-03-28 18:00:30
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    Patryk Costa pisze:

    > No to gites. Właśnie play 25 plus te dodatkowe 20-40 minut styknie mi w
    > zupełności - będzie sporo taniej niż play 55. Mam nadzieję, że się uda.

    40 minut - to nie, ale 20 - uda sie. Mnie w jednym salonie zaoferowano
    figę z makiem, w drugim anulowanie kosztów aktywacji, w trzecim bonus 20
    min. wybrałem bonus :)

    ToMasz