  • 11. Data: 2019-06-24 10:39:56
    Temat: Re: rozpakero
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    Marek Wodzinski <m...@o...mamy.to> wrote:

    > Frezik to pikuś. Mi kiedyś jakiś mistrz intelektu płytę główną od
    > komputera wysłał w samej kopercie bąbelkowej. I nawet przeżyła :-)

    Zasilacz sobie jakiś czas temu kupiłem. Przyszedł w kartonowej kopercie.

    http://www.chmurka.net/r/usenet/zasilacz/

    Co w sumie nie wyszło tak źle, bo wysłali na swój koszt drugi, a tego już
    nie chcieli z powrotem (bo w sumie po co im). Posklejałem obudowę taśmą i
    wrzuciłem do pudła z zasilaczami, może się kiedyś przyda.

    Za to był tani :)

    --
    Eksperymentalnie: http://facebook.com/groups/pl.misc.elektronika

  • 12. Data: 2019-06-24 11:17:01
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-06-23 o 09:17, s...@g...com pisze:

    > To nie dotyczy tylko elektroniki i nie jest to tylko Chińska przypadłość. To już
    dotyczy dosłownie wszystkiego. Mleka, sera, cukierków i czegokolwiek.. Kiedyś
    dostałem szału jak chciałem się dobrać do serka topionego (takie małe trójkątne
    bździągwy) z dumnym napisem "łatwe otwieranie". Akurat... Do otwarcia fajek kilka
    razy musiałem użyć ognia zapalniczki. A że jestem łasuchem, do podróży autem lubię
    sobie kupić jakieś cukierki. Ostatnio zakupiłem dwie garści mieszanki krakowskiej.
    Takie galaretki w czekoladzie. Dobrze że w bagażniku miałem skrzynkę narzędziową z
    nożycami. Bez tego do żadnego łakocia bym się nie dobrał. W jednej ręce kierownica i
    cukierek, w drugiej nożyce. Po podróży w aucie jak w chlewie z pociętymi papierkami.

    W którymś z odcinków Gangu Olsena - Kield męczył się z otwarciem kanapki.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 13. Data: 2019-09-17 01:06:35
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    PiteR pisze tak:

    > Małe chińskie rączki pakują wszystko do woreczków a potem do
    > większych woreczków i do pudełeczków. Dlaczego one mnie tak nie
    > lubiom?

    Niektóre płytki tak śmierdzą, że zacząłem je rozpakowywać na wdechu
    dzień przed zamontowaniem. Co tak wali? Srodki myjące?

    --
    Piotrek

    Let me see your war face.