  • 1. Data: 2016-10-31 20:11:50
    Temat: rozpoznawanie
    Od: w systemie siła 'PO/EU <N...@g...pl>

    po raz kolejny wrzucam temat,
    jakie pozycje KSIĄŻKOWE na temat rozpoznawania sygnałów?

    jakim cudem działa ten program na smartfony który rozpoznaje wykonawców
    po fragmencie utworu?

    ogólnie to myślałem że musi mieć z minutę żeby sobie wyznaczyć jakieś
    wskaźniki, dziś zostałem ujebany, gdy program rozpoznał po 3 sekundach
    końca utworu...

    normalnie czary! Ktoś wie jak to może działać?

    P.S.
    jebać euro!

  • 2. Data: 2016-11-01 11:28:54
    Temat: Re: rozpoznawanie
    Od: "M.M." <m...@g...com>

    On Monday, October 31, 2016 at 8:11:53 PM UTC+1, w systemie siła 'PO/EU wrote:
    > po raz kolejny wrzucam temat,
    > jakie pozycje KSIĄŻKOWE na temat rozpoznawania sygnałów?

    Zależy czy w po czy w ue.

  • 3. Data: 2016-11-01 12:57:29
    Od: w systemie siła 'PO/EU <N...@g...pl>

    cfeleniem nie jestem zainteresowany...

  • 4. Data: 2016-11-01 13:55:49
    Od: "M.M." <m...@g...com>

    On Tuesday, November 1, 2016 at 12:57:32 PM UTC+1, w systemie siła 'PO/EU wrote:
    > cfeleniem nie jestem zainteresowany...
    Nie jesteś zainteresowany w po czy w ue?

  • 5. Data: 2016-11-01 14:13:25
    Od: w systemie siła 'PO/EU <N...@g...pl>

    to jest jakaś różnica? może zaprezentuj podejście elit...

  • 6. Data: 2016-11-01 14:22:01
    Od: "M.M." <m...@g...com>

    On Tuesday, November 1, 2016 at 2:13:29 PM UTC+1, w systemie siła 'PO/EU wrote:
    > to jest jakaś różnica? może zaprezentuj podejście elit...

    Ale mówisz o róznicy w PO czy w UE?

  • 7. Data: 2016-11-01 14:32:47
    Od: Roman Tyczka <n...@b...no>

    On Mon, 31 Oct 2016 20:11:50 +0100, w systemie siła 'PO/EU wrote:

    > po raz kolejny wrzucam temat,
    > jakie pozycje KSIĄŻKOWE na temat rozpoznawania sygnałów?

    http://helion.pl/ksiazki/teoria-sygnalow-wstep-wydan
    ie-ii-jacek-izydorczyk-grzegorz-plonka-grzegorz-tyma
    ,tos2.htm
    a POtem to:
    http://helion.pl/ksiazki/sygnaly-cyfrowe-podstawy-ko
    dowania-i-przetwarzania-kwiatkowski-wlodzimierz,a_03
    2f.htm

    --
    pozdrawiam
    Roman Tyczka

  • 8. Data: 2016-11-01 14:34:00
    Od: w systemie siła 'PO/EU <N...@g...pl>

    no właśnie to jest ten problem, dupa czy mózg?

  • 9. Data: 2016-11-01 14:36:33
    Od: "M.M." <m...@g...com>

    On Tuesday, November 1, 2016 at 2:34:03 PM UTC+1, w systemie siła 'PO/EU wrote:
    > no właśnie to jest ten problem, dupa czy mózg?

    To zależy czy w UE czy w PO?

  • 10. Data: 2016-11-01 14:40:36
    Od: w systemie siła 'PO/EU <N...@g...pl>

    przepraszam, ale się nie zgodzę...
    pierwszą mam, tam jest tylko wykład z cps, jakieś bzdety dobre do
    usadzania pisowców na euro egzaminach...

    naprawdę chciałbym, żeby mi Ktoś podpowiedział...

    http://allegro.pl/kasprzak-rozpoznawanie-obrazow-i-s
    ygnalow-mowy-i5089178846.html

    PW, aż się boję czytać spisu treści...

    http://allegro.pl/automatyczne-rozpoznawanie-mowy-i6
    558873265.html

    PW, ale spis mało ciekawy...

    czy widział Ktoś tu coś jeszcze?

    P.S. wolałbym coś bez angielskich dżołków...