  • 11. Data: 2016-11-01 14:41:52
    Temat: Re: rozpoznawanie
    Od: w systemie siła 'PO/EU <N...@g...pl>

    oooo... zapętliłeś się na pierwszym poście...
    gratulacje, to jak nic grant się należy!

  • 12. Data: 2016-11-01 15:36:58
    Od: "M.M." <m...@g...com>

    On Tuesday, November 1, 2016 at 2:40:44 PM UTC+1, w systemie siła 'PO/EU wrote:
    > przepraszam, ale się nie zgodzę...
    Ale nie zgadzasz się z po czy ue?

  • 13. Data: 2016-11-01 16:29:15
    Od: w systemie siła 'PO/EU <N...@g...pl>

    ależ ja się w pełni zgadzam...
    i popieram...

  • 14. Data: 2016-11-01 16:40:45
    Od: w systemie siła 'PO/EU <N...@g...pl>

    ale zapytam tak badawczo, masz coś do powiedzenia na temat, czy niesiesz
    misję?

  • 15. Data: 2016-11-01 16:50:33
    Od: "M.M." <m...@g...com>

    On Tuesday, November 1, 2016 at 4:40:47 PM UTC+1, w systemie siła 'PO/EU wrote:
    > ale zapytam tak badawczo, masz coś do powiedzenia na temat, czy niesiesz
    > misję?

    W temacie jest PO/UE, a ja nie wiem czy chodzi o
    PO czy UE.

  • 16. Data: 2016-11-01 16:58:33
    Od: w systemie siła 'PO/EU <N...@g...pl>

    no to teraz powinieneś naśladując liderów odpierdolić focha...

  • 17. Data: 2016-11-01 19:08:14
    Od: "M.M." <m...@g...com>

    On Tuesday, November 1, 2016 at 4:58:36 PM UTC+1, w systemie siła 'PO/EU wrote:
    > no to teraz powinieneś naśladując liderów odpierdolić focha...

    Chodzi o focha w po czy w ue?

  • 18. Data: 2016-11-01 19:25:15
    Od: w systemie siła 'PO/EU <N...@g...pl>

    może spróbuj focha integracyjnego...

  • 19. Data: 2016-11-01 19:36:43
    Od: "M.M." <m...@g...com>

    On Tuesday, November 1, 2016 at 7:25:20 PM UTC+1, w systemie siła 'PO/EU wrote:
    > może spróbuj focha integracyjnego...

    Integracyjnego w po czy w ue?

  • 20. Data: 2016-11-01 20:44:40
    Od: Robert Zemła <m...@g...com>

    W dniu 2016-11-01 o 19:25, w systemie siła 'PO/EU pisze:
    > może spróbuj focha integracyjnego...

    Jak tam karol? widzę że przepustkę za szpitala masz...
    bloga uzupełniasz:
    http://plochocki.eu/index.php?go=przechodze
    gdybyś skasował dla potomnych:
    http://postimg.org/image/5zkfpjhy1/