  • 31. Data: 2016-12-25 18:30:24
    Temat: Re: rozpoznawanie
    Od: w systemie siła 'PO/EU <N...@g...pl>

    ooo, opinia godna podwójnego grantu...

    to może starczy ci odwagi, żeby napisać czyje to jest? twoje?

    czy wystrzelisz z dupy focha za co znów zostaniesz nagrodzony grantem...

    ciekawi mnie to, ciekawi mnie jak przebiega szkolenie europy w
    związanych z tym kierunkach? np. wnioski i interpretacje? zawsze europa
    serwuje je po cichu za moimi frajerskimi plecami, zawsze dowiaduję się
    po fakcie... może tym razem nie zachowacie się jak popisowe euro kur...
    i napiszecie mi parę dyrektyw?

  • 32. Data: 2016-12-25 20:49:48
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    w systemie siła 'PO/EU <N...@g...pl> wrote:

    > to może starczy ci odwagi, żeby napisać czyje to jest? twoje?

    Twoje, Karol.

    --
    http://www.chmurka.net/

  • 33. Data: 2016-12-25 21:00:46