  • 21. Data: 2016-11-01 21:04:33
    Temat: Re: rozpoznawanie
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2016-11-01 20:44, Robert Zemła wrote:
    > http://plochocki.eu/index.php?go=przechodze

    O cholera, niezły material badawczy.

  • 22. Data: 2016-11-03 17:46:27
    Od: w systemie siła 'PO/EU <N...@g...pl>

    unia mówi, że to moje...
    ja mówię, że to unii...
    jaka jest prawda nikt nie wie...
    to znaczy teoretycznie, bo powsko-europejscy eksperci ponoć wiedzą
    wszystko...
    a może wiedzą co mają wiedzieć...

    P.S.
    jak dla mnie to genialne

  • 23. Data: 2016-11-03 17:48:43
    Od: w systemie siła 'PO/EU <N...@g...pl>

    Nikt nic nie wie? są jakieś gówna na hasło speech recognition w emule...
    ale to jakieś powskie gówno, nie dla mnie... chyba, że coś przeoczyłem?

  • 24. Data: 2016-11-04 07:58:24
    Od: Roman Tyczka <n...@b...no>

    On Thu, 3 Nov 2016 17:48:43 +0100, w systemie siła 'PO/EU wrote:

    > Nikt nic nie wie? są jakieś gówna na hasło speech recognition w emule...
    > ale to jakieś powskie gówno, nie dla mnie... chyba, że coś przeoczyłem?

    Możesz sprecyzować jak powinien wyglądać materiał nie powski i będący dla
    ciebie odpowiedni? Tak w trzech słowach.

    --
    pozdrawiam
    Roman Tyczka

  • 25. Data: 2016-11-04 16:23:58
    Od: w systemie siła 'PO/EU <N...@g...pl>

    eeee, prosta sprawa, powinien, co dla po/eu jest nieosiągalne, zawierać
    treść...

    P.S.
    zmiażdżono mnie szydząc informacją, że zemła ze mną wygrał, także amen i
    do następnego...

  • 26. Data: 2016-11-04 16:24:39
    Od: w systemie siła 'PO/EU <N...@g...pl>

    nie chciałbym żebyś się na mnie obraził, chyba, że sympatyzujesz...

    dzięki za odzew.

  • 27. Data: 2016-11-04 16:28:35
    Od: w systemie siła 'PO/EU <N...@g...pl>

    na innej grupie ograniczyli sie do wklejenia linków z youtube układów z
    avr rozpoznającymi słowa, wydaje mi się, że nie może to być tak
    skomplikowane, że aż trzeba ekspertów po/eu do rozgryzienia...

  • 28. Data: 2016-11-06 18:43:04
    Od: w systemie siła 'PO/EU <N...@g...pl>

    o kurwa, jeszcze po/eu mnie rozjebało szydzeniem, że ja nie mam pojęcia
    o rozpoznawaniu mowy, a oni w po rozpoznają myśli...

    no właśnie, może i ja kiedyś...

  • 29. Data: 2016-11-24 18:05:50
    Od: niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    zrobiłem na przekór doświadczeniu i zakupiłem książkę politechniki
    warszawskiej:

    http://allegro.pl/kasprzak-rozpoznawanie-obrazow-i-s
    ygnalow-mowy-i5089178846.html

    powiem jedno... o kurwa... o kurwa...

    profilaktycznie, unikając srania, przeleciałem na szybko całą książkę...

    na 290 stronach autor nie zawarł żadnego wzoru matematycznego...

    no podejrzewam, że za takie dzieło to z poczwórny grant pewnie otrzymał...

  • 30. Data: 2016-12-18 23:08:29
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> wrote:

    > O cholera, niezły material badawczy.