  • 1. Data: 2012-02-23 19:47:12
    Temat: rozrost procka
    Od: " fir kenobi" <f...@N...gazeta.pl>

    czy 'rozrost' procka (w sensie zwikaszania sie ilosci
    tranzystorow) i przybieranie przy tym na mocy, wiaze
    sie po prostu z tym ze rozwija/rozbudowuje sie go wszerz
    przez dodawanie 'rownoleglych galezi' (np chce miec
    komende itoa to dopisuje wielka galaz w procku ktora to robi
    w przyblizeniu jednym cyklu zamiast wykonywac kod po kilkaset
    razy w blokach dodawan dzelen itp) czy wchodza w to jeszcze
    jakies inne czynniki?

  • 2. Data: 2012-02-24 10:23:01
    Temat: Re: rozrost procka
    Od: g...@n...invalid (Adam Wysocki)

    fir kenobi <f...@n...gazeta.pl> wrote:

> [...]
    > w przyblizeniu jednym cyklu zamiast wykonywac kod po kilkaset
    > razy w blokach dodawan dzelen itp) czy wchodza w to jeszcze

    Dziś lista rozkazów jest definiowana przez mikrokod...

    http://pl.wikipedia.org/wiki/Mikroprogram

    --
    gof

  • 3. Data: 2012-02-24 15:36:19

    g...@n...invalid (Adam Wysocki) napisał(a):

    > Dziś lista rozkazów jest definiowana przez mikrokod...
    >
    > http://pl.wikipedia.org/wiki/Mikroprogram

    no trzebabedzie poczytaccek jako graf (siatka) z ograniczona
    iloscia elementow i duza liczba polaczen to ciekawa wizja
    (nowosc dla mnie bo przez cale zycie postrzegalem procki na lity
    sposob i nie mam pojecia co tam jest w srodku i jak te stany
    tam sie prze3laczaja)