  • 1. Data: 2011-09-08 15:17:35
    Temat: Pomysł dla regulatora ;)
    Od: Icek <i...@d...pl>

    Mam taki pomysł racjonalizatorski.

    Słyszałem, że co roku ustala się, że jakiś tam operator jest wiodący na
    rynku. I taki operator ma obowiązek wykonywać przyłącza nawet na wsiach
    w miejscach w których nie jest to opłacalne. W zamian za to, że nie jest
    to opłacalne operatora taki dostaje jakąś rekompensatę.

    Pomysł polega na tym, żeby jak jest jakieś zadanie typu "podłączyć do
    internetu i telefonu wieś XXX" to może jednak organizować konkurs i
    wybierać operatora lokalnego, który też ma możliwość za dopłatą wykonać
    takie zadanie inwestycyjne.

    Bez sensu jak wszystko zgarnia TPSA.

    Icek

  • 2. Data: 2011-09-08 16:49:32
    Temat: Re: Pomysł dla regulatora ;)
    Od: Robert <cyberm_no_@_spam_tlen.pl>

    Icek wrote:
> [...]
    > internetu i telefonu wieś XXX" to może jednak organizować konkurs i
    > wybierać operatora lokalnego, który też ma możliwość za dopłatą wykonać
    sądzisz że ktoś w tepe zrezygnuje z tej kasy/ktoś w rządzie pomyśli o
    lokalnych dostawcach? bo ja wątpie.
    --
    Robert (ISP/KIKE)

  • 3. Data: 2011-09-08 17:03:54
    Od: "ttt" <t...@n...pl>

    > Mam taki pomysł racjonalizatorski.

    A teraz pomysl, dlaczego tak duzi operatorzy jak Netia czy Dialog nie
    startuja w konkursach na wybor operatora zapewniajacego usluge powszechna? I
    ze nawet sama TP jest wyznaczana z urzedu przez UKE do swiadczenia takiej
    uslugi? Jesli byloby tak wszystko ladnie, pieknie jak myslisz to wszyscy by
    sie o to zabijali. A jakos jest wrecz odwrotnie.

  • 4. Data: 2011-09-09 08:07:37
    Od: Ziolko <z...@i...pl>

    W dniu 2011-09-08 19:03, ttt pisze:

> [...]
    > uslugi? Jesli byloby tak wszystko ladnie, pieknie jak myslisz to wszyscy by
    > sie o to zabijali. A jakos jest wrecz odwrotnie.

    Netia woli poczekac az TP zbuduje kabelki
    i wtedy da internet na tychże kabelkach taki jak drut ....

  • 5. Data: 2011-09-09 09:38:37
    Temat: Re: Pomys? dla regulatora ;)
    Od: Icek <i...@d...pl>

> [...]
    > uslugi? Jesli byloby tak wszystko ladnie, pieknie jak myslisz to wszyscy by
    > sie o to zabijali. A jakos jest wrecz odwrotnie.

    może w 75% tak ale sądzę, że w niektórych przypadkach znalazłby się
    operator, który zrobi to lepiej, taniej i szybciej

    Icek

  • 6. Data: 2011-09-09 21:32:55
    Od: Art <z...@s...pl>

    W dniu 2011-09-09 11:38, Icek pisze:

    > może w 75% tak ale sądzę, że w niektórych przypadkach znalazłby się
    > operator, który zrobi to lepiej, taniej i szybciej

    Jakby Ci dali 85 % kosztów WYLICZONYCH WG CIEBIE to myślisz,
    że nie dałbys rady na totalnym zadupiu położyć światłowodów??

  • 7. Data: 2011-09-09 22:07:20
    Od: Smok Eustachy <s...@p...onet.pl>

    On 09.09.2011 23:32, Art wrote:
    /../

    > Jakby Ci dali 85 % kosztów WYLICZONYCH WG CIEBIE to myślisz,
    > że nie dałbys rady na totalnym zadupiu położyć światłowodów??

    No 15% mogę dołożyć. Albo najpierw wyliczyć 120%

  • 8. Data: 2011-09-10 14:20:51
    Od: Art <z...@s...pl>

    W dniu 2011-09-10 00:07, Smok Eustachy pisze:
    > On 09.09.2011 23:32, Art wrote:
    > /../

    > No 15% mogę dołożyć. Albo najpierw wyliczyć 120%

    Ale przecież tak sie robi za "unijne" pieniądze!!

    Nie wazne czy duże pieniadze czy małe,
    Ty OFICJALNIE MASZ NIE ZAROBIĆ!!!