  • 11. Data: 2018-07-28 11:32:22
    Temat: Re: samochody autonomiczne, kiedy?
    Od: kk <k...@o...pl>

    W dniu 2018-07-27 o 17:17, s...@g...com pisze:
> [...]
    motoryzacji jest efektem tego, że człowiek kieruje autem, więc decyzja będzie szybka
    i może to być już za 10 lat.
    będzie podniecać posiadanie własnej "taksówki", więc rozwiną się znacznie obecne
    firmy wynajmujące auta. Gdy będziemy chcieli jechać dowolnie daleko, to przywołamy
    "taksówkę" do najbliższego doku/parkingu i zostawimy ją po dojechaniu na miejsce.

    O to, że nie będzie jak piszesz.

  • 12. Data: 2018-07-30 09:17:28
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 27 lipca 2018 17:17:27 UTC+2 użytkownik s...@g...com napisał:

    > OK. Jak dożyjemy, to sprawdzimy moje prognozy w lipcu 2028 roku. O co chciałbyś się
    założyć?

    Lubisz sie zakładać;)
    Delikatnie przypominam ze niedługo z Bora "Potwora" będziesz musiał wyskoczyć bo
    zakład z Adamem Sz. przegrywasz na sąsiedniej grupie.

  • 13. Data: 2018-07-30 10:54:39
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz>

    > Jak na starosc ludzie glupieja to ty masz ze 130 lat.

    I podobno zgryźliwi się na starość robią :)