  • 11. Data: 2019-10-01 10:07:25
    Temat: Re: samoinstalujące się badziewie
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "2late" napisał w wiadomości grup
    On 30/09/2019 08:45 AM, zhbick wrote:

    >Jedna z niewielu korzysci z posiadania najnowszych wersji androida,
    >jest dosc szczegolowa mozliwosc blokowania dostepu do wszytskiego.
    >Jeli masz v. 9 lub 10 to blokujesz dostep dla konkretnej aplikacji.

    Łaskawcy - najpierw doprowadzaja do takiej sytuacji, a potem daja
    rozwiazanie ... w nowej wersji :-)

    J.

  • 12. Data: 2019-10-01 13:37:35
    Od: RadoslawF <u...@d...invalid>

    W dniu 2019-09-30 o 21:34, Marek pisze:

    > Można: adb shell pm hide namespacepath

    Ale to nie jest odinstalowanie tylko ukrycie, ja to za samsungiem
    nazwałem dezaktywacją.

    Pozdrawiam

  • 13. Data: 2019-10-01 14:30:25
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Tue, 1 Oct 2019 13:37:35 +0200, RadoslawF <u...@d...invalid>
    wrote:
    > Ale to nie jest odinstalowanie tylko ukrycie, ja to za samsungiem
    > nazwałem dezaktywacją.

    Uzyskujesz efekt jaki oczekujesz, aplikacja nie będzie uruchamiana.
    Można też spróbować adb shell pm uninstall

    --
    Marek

  • 14. Data: 2019-10-01 15:25:14
    Od: mrvtktjv <m...@m...ct8.pl>

    On 01.10.2019 08:03, zhbick wrote:
> [...]
    >
    > Doogee T5

    > 6
    >

    > Objaw jest taki, że w spisie zainstalowanych aplikacji nagle pojawia się
    > jakaś nowa o dziwnej nazwie i zaczyna się wyświetlanie reklam i mulenie
    > telefonu. Po usunięciu jej wszystko wraca do normy na czas bliżej
    > nieokreślony (czasem kilka tygodni, czasem kilka minut) i znów się nagle
    > coś innego pojawia (jakieś apki o nazwie Shell itp, mające dostęp do
    > pamięci, kontaktów, smsów, aparatu - przypuszczam więc, że nie tylko
    > wyświetlają reklamy). W telefonie ze swoich rzeczy raptem mam Firefoxa,
    Jak niechciana aplikacja się znowu "pojawi" to podeślij jej nazwę
    pakietu* (nie nazwę aplikacji). Może po tym się do czegoś dojdzie.

    * nazwa pakietu - coś w rodzaju "com.google.android.siekieramotyka". To
    unikalny identyfikator aplikacji, po nim system rozpoznaje aplikacje.
    Nazwa ta powinna być widoczna w ustawieniach aplikacji (albo
    "Informacjach o aplikacji").

  • 15. Data: 2019-10-01 15:51:32
    Od: RadoslawF <u...@d...invalid>

    W dniu 2019-10-01 o 14:30, Marek pisze:

    > Uzyskujesz efekt jaki oczekujesz, aplikacja nie będzie uruchamiana.
    > Można też spróbować adb shell pm uninstall

    Taki efekt już uzyskałem, za producentem tabletu nazwałem go
    dezaktywacją. A ty odpowiedziałeś pod takim cytatem że sugerowało
    to metodę na wyłączenie. Patrz na co odpisujesz lub pisz jawnie
    co konkretnie robi.

    Pozdrawiam

  • 16. Data: 2019-10-05 17:58:20
    Od: "zhbick" <n...@s...pl>

    Użytkownik "mrvtktjv" napisał w wiadomości grup

    > Jak niechciana aplikacja się znowu "pojawi" to podeślij jej nazwę pakietu*
    > (nie nazwę aplikacji). Może po tym się do czegoś dojdzie.

    Hmm... czy o to chodzi?
    https://zapodaj.net/965d49f3da046.jpg.html