  • 11. Data: 2015-12-03 07:42:51
    Temat: Re: [OT] aliexpress
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 2 grudnia 2015 18:07:54 UTC+1 użytkownik platformowe głupki napisał:
    > możecie mi powiedzieć jak kupuje sie na aliexpress?
    > trzeba mieć konto? jak się płaci, paypalem?
    http://aliexpress.telchina.pl/placic-aliexpress/

    M.in tzw szybkie przelewy z "polskich" banków

  • 12. Data: 2015-12-03 08:42:09
    Od: ww <w...@o...pl>

    W dniu 2015-12-02 o 19:06, Waldemar pisze:

    > Kartą. Paypala nie uznają, mają swojego chińskiego
    >
    > Waldek

    Od niedawna zdajesię działa coś takiego jak platnosci24. Ale
    nie testowałem.

  • 13. Data: 2015-12-03 09:50:16
    Temat: Re: schemat poszukiwany
    Od: Waldek Hebisch <h...@a...uni.wroc.pl>

    platformowe g?upki <N...@g...pl> wrote:
    > zaczynam z STM, chodzi o pod??czenie LCD do STM32
    > czy wystarczy podci?gn?? linie danych do 5V?
    > chyba powinno dzia?a? w obie strony... chocia? z drugiej LCD mo?e spali?
    > STMa przy stanie wysokim...

    Nie wiem co kombinujesz: typowe wyswietlacze tekstowe 2x16 znakow
    podlacza sie beposrednio do STM. Trzeba troche uwazec, wiekszosc
    nozek w STM toleruje napiecie 5V na wejsciu, ale czesc nie.
    Wiec trzeba zagladnac do opisu i podlaczac sygnaly 5V do
    przewidzianych do tego wejsc.

    Konvertory takie jak ten z Aliexpress sa do I2C: przy I2C typowe
    scalaki do przesuwania poziomow glupieja.

    --
    Waldek Hebisch

  • 14. Data: 2015-12-03 16:40:48
    Od: __Maciek <i...@c...org>

    Wed, 2 Dec 2015 22:42:51 -0800 (PST) Kris <k...@g...com>
    napisał:

    >M.in tzw szybkie przelewy z "polskich" banków

    A ile takie przelewy kosztują?

  • 15. Data: 2015-12-03 17:07:58
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    a przy okazji, widział Ktoś tu może schemat tego scalaka?
    niepojęte jak to działa? że działa w obie strony... jakiś konwerter
    napięć, ale żeby w dwie strony? niepojęte... może Ktoś widział schemacik?

  • 16. Data: 2015-12-03 18:16:03
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 3 grudnia 2015 16:40:48 UTC+1 użytkownik __Maciek napisał:
    > Wed, 2 Dec 2015 22:42:51 -0800 (PST) Kris <k...@g...com>

    > A ile takie przelewy kosztują?
    Najczęściej 0zł