  • 1. Data: 2009-03-13 16:48:56
    Temat: AUS 3D są już komunikaty
    Od: "vari" <v...@p...onet.pl>

    Właśnie zauważyłem, że przynajmniej w mojej SN91 po wybraniu AUS 3D dla jak
    się wydaje 100% połączeń, włączono komunikaty informujące o zmianach.
    Dotyczy to chyba wszystkich tych numerów. Do niedawna komunkat był tylko
    przy wybraniu 9555.
    Po komunikacie następuje połączenie z wybranym numerem.
    vari

  • 2. Data: 2009-03-13 17:06:46
    Temat: Re: AUS 3D są już komunikaty
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    vari wrote:
    > Właśnie zauważyłem, że przynajmniej w mojej SN91 po wybraniu AUS 3D dla jak
    > się wydaje 100% połączeń, włączono komunikaty informujące o zmianach.

    Chyba 4D :-)

    M.

  • 3. Data: 2009-03-13 18:55:34
    Temat: Re: AUS 3D s
    Od: Krzysztof Dermont <k...@o...pl>

    vari pisze:
    > Właśnie zauważyłem, że przynajmniej w mojej SN91 po wybraniu AUS 3D dla jak
    > się wydaje 100% połączeń, włączono komunikaty informujące o zmianach.
    > Dotyczy to chyba wszystkich tych numerów.

    Dla numerów wykorzystywanych do celów innych niż połączenia głosowe np.
    9658 (powiadomienia alarmów) też jest zapowiedź ?

    Pozdr.
    Krzysztof Dermont

  • 4. Data: 2009-03-13 20:01:30
    Od: w...@g...pl

    On 13 Mar, 19:55, Krzysztof Dermont <k...@o...pl> wrote:
> [...]
    >

    > Dla numerów wykorzystywanych do celów innych niż połączenia głosowe np.
    > 9658 (powiadomienia alarmów) też jest zapowiedź ?

    Dla niegłosowych PNK tego nie wymaga. Ale akurat powiadomienia służb
    ochrony 965X sa jak najbardziej głosowe :-).
    Niegłosowe to zwłaszcza autoryzacje płatności.

  • 5. Data: 2009-03-13 21:59:41
    Od: w...@g...pl

    Ku przypomnieniu linkuję naszą dyskusję na ten temat sprzed 4 tygodni-
    szkoda, że Vari dziś do niej nie sięgnął i już jest ich ( o AUS) na
    forum kilka:

    http://groups.google.pl/group/pl.misc.telefonia/brow
    se_thread/thread/19cb4f8704d18de0#

    http://groups.google.pl/group/pl.misc.telefonia/brow
    se_thread/thread/1383454c430b6c77#

    Dodam, że w SN Wrocław nadal (!!!) nie funguje numer 194 36 (info PKP)
    co próbowałem załatwić trójtorowo, ale bezskutecznie jak dotąd....

    W.I.

  • 6. Data: 2009-03-13 23:55:44
    Od: Krzysztof Drewicz <h...@w...gdzies.tam>

    On 2009-03-13, Maciej Bebenek (news.onet.pl) <m...@t...waw.pl> wrote:

    > Chyba 4D :-)

    Z tymi 4 i D to fajnie jest jak blue line (19393) wysyła connected
    number postaci:
    D00419393
    Nic tylko pogratulować :)

    kd,

    --
    Krzysztof Drewicz
    Podsłuchane na pogrzebie: "Wiem, że to niezręcznie pytać o takie rzeczy w tej

  • 7. Data: 2009-03-14 15:21:06
    Od: Ircys <i...@p...pl>

    On 13 Mar, 22:59, w...@g...pl pisze...
    > Dodam, że w SN Wrocław nadal (!!!) nie funguje numer 194 36 (info PKP)
    > co próbowałem załatwić trójtorowo, ale bezskutecznie jak dotąd....

    Konduktorzy zaspali... ;)

    > co próbowałem załatwić trójtorowo, ale bezskutecznie jak dotąd....

    budziłeś ich ?

    Ircys

  • 8. Data: 2009-03-15 09:21:28
    Od: futszaK <f...@g...com>

    On Fri, 13 Mar 2009 17:48:56 +0100, "vari" <v...@p...onet.pl>
    wrote:

> [...]
    >przy wybraniu 9555.
    >Po komunikacie następuje połączenie z wybranym numerem.

    tiaaaa, oczywiście komunikaty na 9330 w przypadku klientów
    indywidualnych każą dzwonić na 9393 a nie 19393

  • 9. Data: 2009-03-15 19:46:18
    Od: w...@g...pl

    On 14 Mar, 16:21, Ircys <i...@p...pl> wrote:
    > On 13 Mar, 22:59, w...@g...pl pisze...

    > Konduktorzy zaspali... ;)

    > budziłeś ich ?
    >
    > Ircys

    Nie. Zgłosiłem do jako normalną usterkę mojej linii, na Błękitnej.
    Zgłosiłem fakt tej nielegalności na Twardej w Warszawie oraz
    podburzyłem tutejszy Zakład PKP PR, który obsługuje ten telefon
    informacyjny, że odium spada w opinii ludzi na nich, że mają przez to
    straty i że w końcu płacą abonament TePsie, więc niech naciskają...

  • 10. Data: 2009-03-17 22:08:04
    Od: i...@p...pl

    On 13 Mar, 22:59, w...@g...pl pisze...

> [...]
    > informacyjny, że odium spada w opinii ludzi na nich, że mają przez to
    > straty i że w końcu płacą abonament TePsie, więc niech naciskają...

    BL i Twardogłowych zostaw w spokoju za to głośno zapukaj do 0-717174400.
    Jakby było słychać chrapanie to nie zrażaj się tym ;)

    Ircys