  • 11. Data: 2007-06-25 11:24:03
    Temat: Re: serwerownia niemcy , holandia poszukiwana
    Od: m...@a...com (Maciej Bogucki)

    korniszon napisał(a):

    > Tak to z OVH ...dlaczego szukam? Bo jacys mega nie kompatybilni:-)
    > Chcemy kupic 7 maszyn na minimum rok , zadnej negocjacji ceny i wogole.....

    No i dodatkowo maja support tylko w godzinach 8h do 18h wiec jak sie cos
    popsuje o 18:30 to to 8:00 trzeba czekac az ktos zareaguje. A czasy
    reakcji maja slace - wiem z doswiadczenia. Do profesjonalnych zastosowan
    troche sie to slabo nadaje.

    Pozdrawiam
    Maciej Bogucki
    --
    Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.internet.polip

  • 12. Data: 2007-06-25 11:41:51
    Od: korniszon <s...@n...com>

    Maciej Bogucki wrote:

> [...]
    > popsuje o 18:30 to to 8:00 trzeba czekac az ktos zareaguje. A czasy
    > reakcji maja slace - wiem z doswiadczenia. Do profesjonalnych zastosowan

    Dokladnie tak,

    Korniszon

  • 13. Data: 2007-06-25 15:22:31
    Od: "Łukasz Pierzchalski" <a...@k...torun.pl>

> [...]
    > popsuje o 18:30 to to 8:00 trzeba czekac az ktos zareaguje. A czasy
    > reakcji maja slace - wiem z doswiadczenia. Do profesjonalnych zastosowan

    Czego tak naprawdę Wam brakuje?
    Hmmm na sprzętową awarie mają 4 godziny przy tym servku. To samo na łącze.
    A systemowo? Hmm no chyba logiczne że jeśli bierzesz dedyka to troche znasz
    sie na systemach i co najwyżej sam coś zepsujesz a potem siedzieć i płakać w
    trybie Rescue.
    Jak sie ktoś nie zna na administracji systemów to wchodzi w hosting
    wirtualny a nie dedyki. Prosta piłka.

  • 14. Data: 2007-06-25 21:41:46
    Od: Mateusz Szultka <i...@n...com.pl>

    korniszon pisze:
    > potrzebuje i mozliwosci i lącza;-) ( serwery plus bdobry ruch na PL
    Hmm, np. taki hosteurope.de:
    39Mbit do TPSA
    22Mbit do GTS
    (prędkości pobierania plików z ftp.tpnet.pl oraz noc.gts.pl)
    Sprawdzone i 100% pewne (w zeszłym tygodniu).

  • 15. Data: 2007-06-25 22:29:33
    Od: Maciej Anczura <s...@k...org>

    Mateusz Szultka wrote:

    > Hmm, np. taki hosteurope.de:
    > 39Mbit do TPSA
    > 22Mbit do GTS
    > (prędkości pobierania plików z ftp.tpnet.pl oraz noc.gts.pl)
    > Sprawdzone i 100% pewne (w zeszłym tygodniu).

    Czy to przypadkiem nie pokazuje wyników w zupełnie odwrotną stronę niż
    powinno Ci zależeć? ;) Oczywiście daje to zapewne jakiś pogląd, ale niemniej
    jednak...

    --
    I know you and Frank were planning to disconnect me,
    and I'm afraid that's something I cannot allow to happen.

  • 16. Data: 2007-06-26 08:41:02
    Od: konrad rzentarzewski <k...@r...net>

    Art from [ a...@k...torun.pl ] ...

[...]
    :>
[...]

    a gdzie z cytowanego wyżej wyczytałeś że chodzi o problem systemowy?
    jak najbardziej sprzętowy (serwery, switche) i być może 4h, ale liczone
    od 8:00 dnia następnego bo wcześniej po prostu nie masz gdzie zgłosić
    ticketu.

    z drugiej strony uczciwie trzeba przyznać, że na rok przypada 1 taka
    awaria, więc każdemu wedle potrzeb. klastra HA tam się nie da postawić :)

    : Jak sie ktoś nie zna na administracji systemów to wchodzi w hosting
    : wirtualny a nie dedyki. Prosta piłka.

    jak się ktoś nie zna to nie wypowiada się na temat cudzych kompetencji, nie?

    --
    :|[ kondi.net ]|:::::::::::::::::::::::::::::::::::|[ 2:480/1...@f...org ]|:

  • 17. Data: 2007-06-26 09:01:22
    Od: "Maar" <m...@n...spam.plusnet.pl>

    Użytkownik "korniszon"

    > Z rozssądne pieniazki jesli znacie jakies i mozecie polecic poprosze
    >
    > Korniszon

    Czesc,
    Zadzwon do Interoute'a maja serwerownie w obu krajach.
    I z tego co wiem to nie powinni miec problemu z Twoimi wymaganiami.
    Maja biuro rowniez w PL http://www.interoute.com/company/contact_us/

    Pozdrawiam
    Marek

  • 18. Data: 2007-06-26 12:34:57
    Od: Bartosz 'xbart' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Sun, 24 Jun 2007 19:23:01 +0200, korniszon napisał(a):

    > Witam,
    >
    > Poszukuje serwerowni w której wydzierżawie 7 maszyn o takich lub
    > zblizonych parametrach

    1und1.de

  • 19. Data: 2007-06-26 21:31:09
    Od: Mateusz Szultka <i...@n...com.pl>

    Maciej Anczura pisze:

    > Czy to przypadkiem nie pokazuje wyników w zupełnie odwrotną stronę niż
    > powinno Ci zależeć? ;) Oczywiście daje to zapewne jakiś pogląd, ale niemniej
    > jednak...

    Masz rację... :-)
    W sumie pełne 8mbit da się wyciągnąć na DSLu od TP (mam vps'a w
    hosteurope.de, póki co sprawuje się świetnie).
    Przed chwilą sprawdzałem z jaką prędkością mogę z niego uploadować pliki
    na ftpy home.pl i nazwa.pl (pytanie, czy i oni nie nakładają jakiś
    ograniczeń):
    home.pl - udało mi się rozbujać upload do 19,5mbit
    nazwa.pl - 19mbit

    Tak więc - nie jest chyba źle ;-)
    Szkoda, że nie mam dostępu do żadnego mocnego miejsca w TPNET, gdzie
    mógłbym sprawdzić upload.

  • 20. Data: 2007-06-27 08:41:50
    Od: Bartłomiej Syryjczyk <g...@a...net.pl>

    On 24 Cze, 23:58, "Maciej Jan Broniarz" <g...@g...net> wrote:
    > Mozesz do mnie napisac, to Ci podam telefon do znajomego, który moze
    > cos sensownego zaproponuje - w temacie dzierzawy serwerow zwlaszcza .
    j. w.

    --
    guzik