  • 51. Data: 2004-02-17 17:46:20
    Temat: Re: serwery czasu
    Od: "Andrzej P. Wozniak" <u...@f...onet.pl>

    Osoba podpisana jako hubert depesz lubaczewski <d...@d...pl>
    w artykule <news:slrn.pl.c34dau.ev1.depesz@master.hq.eo.pl> pisze:

    > Andrzej P. Wozniak wyrzeźbił(a):
    > ej. moment. anarchisto? absolutnie nie. moje poglądy polityczne są
    > dokładnie odwrotne niż anarchistów. netykiety już mi się nie chce
    > krzewić - zaprzyjaźniłem się z killfile'em.

    W takim razie mentalność Kalego czy "wolnoć Tomku w swoim domku"?

    > natomiast istotne jest to co napisał robbo - robiąc swój serwer ntp
    > nikomu nie szkodzę - nikogo nie zmuszam do czytania czasu z niego.
    > wysyłając na newsy potencjalnie zmuszam bo ktoś kliknie w newsa i już.

    Zapomniałeś napisać o odmrażaniu sobie uszu i wysyłaniu spamu.

    > ale ciężko jest "przez przypadek" dostroić sobie serwer do czasu innego
    > serwera.

    No pewnie. Wystawiając open relay czy open proxy też nikomu nie szkodzisz.
    Też nikogo nie zmuszasz ani nigdzie się nie rozgłaszasz...
    W takim razie skąd te żale od ludzi, którzy trafili na blacklisty?

    > anyway - temat osobiście uważam za zamknięty - nie podobało mi się
    > jedynie "nie możesz".

    Jeśli Ci się nie podoba, że odpowiedź była uproszczeniem dopuszczalnym dla
    pl.internet.pomoc, ale nie dla pl.internet.polip, to nic na to nie
    poradzę. Odpowiedź _miała_ być takim uproszczeniem.

    > mogę. dopóki ktoś nie przyjdzie i nie stanie mi
    > nad głową z giwerą nadal będę mógł.

    Nikt Ci nad głową nie będzie stał. Po prostu zapiszą Cię tu i ówdzie,
    napiszą o Tobie tu i tam...

    > a i wtedy można powiedzieć, że będę
    > mógł - tyle, że konsekwencje będą ciut poważniejsze niż flame na newsach
    > ;-P

    ...a wtedy sam będziesz szukał broni, żeby sobie strzelić w łeb.
    ;-PPP

    --
    Andrzej P. Woźniak u...@p...onet.pl (zamień z<->h w adresie)
    Gdybym nie wiedział, że głupota, to bym pomyślał, że prowokacja.