  • 11. Data: 2009-04-16 17:07:34
    Temat: Re: simplus - 22gr/minuta
    Od: "milosh" <m...@x...pl>

    > policzmy:
    > doładowanie PLAY na allegro 50 zł za 43
    > co daje 24 grosze do WSZYSTKICH sieci i 4,3 gorsze na stacjonarne... i to
    > freszcie:)

    poniewaz w swojej ksiazce telefonicznej mam cale ZERO numerow w Play wiec
    dla mnie w slowie "wszyscy" mieszcza sie na prawde wszyscy do ktorych moge
    dzwonic

  • 12. Data: 2009-04-16 17:15:39
    Od: "XXX" <k...@o...pl>

    Użytkownik "Końrad N.S." <n...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "milosh" <m...@x...pl> napisał w wiadomości

    > skąd i jak masz 29gr za minutę w simplusie?
    >
    > moj rodzic ma team7 i 78groszy...
    >
    > jak to zmienić?

    Najpierw przejść trzeba na taryfę Twój Profil kodem *147*50# a później
    aktywować profil Taniej do Wszystkich kodem *136*11*50# Dopóki konto będzie
    aktywne na połączenia wychodzące, dopóty będziesz miał stawkę 29gr brutto
    /min. do wszystkich sieci bez Play. W połączeniu z tańszym zasileniem 180zł
    za 134zł wychodzi średnio 21,5 grosza za minutę do wszystkich oprócz Play.
    Fajnie całkiem...

  • 13. Data: 2009-04-16 19:19:29
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "milosh" napisał:

    > poniewaz w swojej ksiazce telefonicznej mam cale ZERO numerow w Play
    > wiec dla mnie w slowie "wszyscy" mieszcza sie na prawde wszyscy
    > do ktorych moge dzwonic

    To tak jak moje dzieci - też mogły dzwonić *tylko* na numery z książki
    telefonicznej ;-)
    Ale one już nauczyły się, jak to obejść ;->

    JoteR

  • 14. Data: 2009-04-17 04:37:10
    Od: "milosh" <m...@x...pl>

    > To tak jak moje dzieci - też mogły dzwonić *tylko* na numery z książki
    > telefonicznej ;-)
    > Ale one już nauczyły się, jak to obejść ;->
    >
    > JoteR

    hehe, dobre, inteligencje odziedziczyly widocznie po listonoszu

  • 15. Data: 2009-04-17 04:38:30
    Od: "milosh" <m...@x...pl>

  • 16. Data: 2009-04-18 18:56:06
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

    > poniewaz w swojej ksiazce telefonicznej mam cale ZERO numerow w Play wiec
    > dla mnie w slowie "wszyscy" mieszcza sie na prawde wszyscy do ktorych moge
    > dzwonic

    A skąd twoja książka telefoniczna wie który numer jest w Play?

  • 17. Data: 2009-04-18 18:58:05
    Od: X <r...@o...pl>

    Użytkownik Boombastic napisał:

    > Użytkownik "milosh" <m...@x...pl> napisał w wiadomości

    > A skąd twoja książka telefoniczna wie który numer jest w Play?
    Dokładnie, przecież przy takiej masowej migracji do Play, nie wiadomo
    czy dany numer 06xx, 05xx nie jest juz w Play:)