  • 11. Data: 2009-04-02 19:41:55
    Temat: Re: skradziono telefon... :(
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Thu, 02 Apr 2009 15:14:05 +0200, ejek napisał(a):

    > Skąd to założenie?
    > Że ktoś nie zajmie się swoją pracą
    > a ktoś inny nie kupi programu za 12.99$

    z doswiadczenia :/
    --
    marcin

  • 12. Data: 2009-04-02 20:50:08
    Od: Zireek <n...@k...dz>

    zly <b...@N...fm> wrote in news:1akguatvx40qi
    $....@p...fixed:

    > z doswiadczenia :/

    liche to Twoje doswiadczenie. Skradzione telefony to dobra okazja do
    podbicia statystyk. Reszte dopisz sobie sam.

    --
    pozdrawiam Zireek (e-mail > rot14)

  • 13. Data: 2009-04-02 21:27:30
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Thu, 2 Apr 2009 20:50:08 +0000 (UTC), Zireek napisał(a):

    > liche to Twoje doswiadczenie. Skradzione telefony to dobra okazja do
    > podbicia statystyk. Reszte dopisz sobie sam.

    podobnie jak wylapywanie piratow. nie mowie konkretnie o telefonach, ale o
    podejsciu policjantow. im jest latwiej zajac sie tym kogo maja pod reka i
    sam sie zglosil.
    --
    marcin

  • 14. Data: 2009-04-03 06:49:50
    Od: Lukasz <l...@s...bojczuk.net.pl>

    Zireek pisze:

    > liche to Twoje doswiadczenie. Skradzione telefony to dobra okazja do
    > podbicia statystyk. Reszte dopisz sobie sam.

    moje niestety podobne :( zlapalem zlodzieja (lusterek samochodowych),
    spisali go i puscili a po miesiacu przyszedl list ze postepowanie
    umorzone bo podejrzany nie znajduje sie w miejscu zameldowania (moge sie
    o flaszke zalozyc ze tam nocuje, ale pewnie dobry ojciec odpowiada ze on
    tu nie mieszka...)

    --
    Pozdrawiam!
    Łukasz

  • 15. Data: 2009-04-03 13:35:20
    Od: "cpt. Nemo" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "kogutek" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Praktycznie każdy telefon
    > jest do odzyskania. Tylko nikomu się nie chce tego robić. Nawet
    operatorzy tego
    > nie robią, chociaż kradną im telefony na potęgę.

    Operatorom kradna ?

    pozdrawiam, leszek

  • 16. Data: 2009-04-05 21:39:45
    Od: "Maciek" <m...@g...com>

    Użytkownik "kogutek"

    > Jak im tak ciężko to niech się zwolnią z roboty. Z łapanki do Policji nie
    > biorą.

    No to się zwalniają, w dość sporych ilościach, ci najbardziej wartościowi.
    Ciekawe na kogo będziesz narzekał, gdy liczba policjantów radykalnie
    spadnie? Oczywiście na policjantów bo nie chcieli służyć w marnych
    warunkach, tak?

    > A dokąd pracują w Policji i my im wypłacamy pensje to mają szukać naszych
    > telefonów. Bo tak się umówiliśmy.

    Masz jakąś umowę z policją? Czy z rządem, który byłeś łaskaw wybrać w
    demokratycznych wyborach? Ciekawe co ci obiecano w tej umowie lol

    > Oczywiście ze nie można sobie odpuścić zgłaszania. Każdą duperelę trzeba
    > zgłaszać. Wtedy im wykrywalność spada dostają zjebki i zaczynają pracować.

    Wykrywalność to jedno, doprowadzenie buca przed sąd to drugie,
    natychmiastowe wypuszczenie na wolność doprowadzonego przed sąd buca to
    trzecie. A pomiędzy jest jeszcze sporo, oj sporo... Biurokracji.

    Pozdrawiam,

  • 17. Data: 2009-04-07 07:17:43
    Od: l...@g...com

    Widzę, że rozgorzała dyskusja, a ja w złości oczywiście nie napisałem,
    że telefon kupiony był w markecie bez ktywacji, bez sim locka :( W
    takim wypadku chyba nic już nie zdziałam...?

  • 18. Data: 2009-04-07 14:04:33
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "MM" <m...@k...chip.pl> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
    On 2 Kwi, 00:30, "kogutek" <k...@o...pl> wrote:

    >Chyba się mylisz. Dla policji to najprostszy sposób na poprawienie
    >wykrywalności. Wystarczy wystąpić do operatora i czekać na wynik a
    >potem wpaść do gościa, który kradziony telefon kupił na bazarze. A
    >złożone zawiadomienie i umorzone postępowanie źle wygląda w
    >statystykach zwłaszcza gdy wartość telefonu ma wartość wyższą niż
    >500zł.

    Sadzac po tym co okradzeni/roztargnieni pisza, to niestety sie nie
    myli.
    Policja o tych zaletach albo nie wie, albo nie chce wiedziec, albo
    to inna komorka zrealizuje i zaliczy sobie udana interwencje - dosc
    ze policjanci jakos tego nie stosuja.

    Inna sprawa ze to by i tak krotkie nogi mialo - zlodziei by troche
    przetrzebilo, ale potem wszyscy by najpierw zmieniali IMEI..

    J.