  • 1. Data: 2015-06-27 08:26:27
    Temat: słuchawka bluetooth z funkcją aparatu słuchowego
    Od: yuras <j...@o...pl>

    Cześć ...

    Czy jest coś takiego jak słuchawka bluetooth do telefonu, która by
    zarazem potrafiła pracować jako aparat słuchowy ? ktoś widział może coś
    takiego z przeznaczeniem dla ludzi starszych/niedosłyszących ?

    dzięki,
    yur.

  • 2. Data: 2015-06-27 08:37:06
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-06-27 o 08:26, yuras pisze:
> [...]
    > zarazem potrafiła pracować jako aparat słuchowy ? ktoś widział może coś
    > takiego z przeznaczeniem dla ludzi starszych/niedosłyszących ?

    Ale wiesz, że wg niektórych będziesz musiał zdejmować tę
    słuchawkę/aparat słuchowy podczas rozmowy z innymi ludźmi? ;)

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2015-06-27 10:05:49
    Od: " ...:::WISKOLER:::..." <j...@b...rh>

    Na grupie pl.misc.telefonia.gsm, osobnik mieniący się nazwą Liwiusz
    naskrobał(a):

    > Ale wiesz, że wg niektórych będziesz musiał zdejmować tę
    > słuchawkę/aparat słuchowy podczas rozmowy z innymi ludźmi?

    Jakieś przesłanki o tym mówiące? Na codzień chodzę ze słuchawką BT w uchu i
    nie spotkałem się z czymś takim że nie będzie ze mną ktoś rozmawiał póki
    nie wyjmę słuchawki z ucha, a przy pracy jako kierowca wprost niezastapiona
    jest.
    Abstrachując od pytania wątkotwórcy.
    --
    ...:::WISKOLER:::...
    Szybkościomierz samochodu Bormanna pokazywał 80 km/h. Obok szedł Stirlitz

  • 4. Data: 2015-06-27 10:07:47
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-06-27 o 10:05, ...:::WISKOLER:::... pisze:
> [...]
    > nie wyjmę słuchawki z ucha, a przy pracy jako kierowca wprost niezastapiona

    Wiem, że to absurdalne, ale jacyś grupowi mądrale z wątku o simlocku w
    iphonie 5 ponoć byli tak wychowywani, że im 50 lat temu mama zakazywała
    chodzenia w słuchawce BT.

    --
    Liwiusz

  • 5. Data: 2015-06-27 11:03:58
    Od: masti <g...@t...hell>

    Liwiusz wrote:

    > Wiem, że to absurdalne, ale jacyś grupowi mądrale z wątku o simlocku w
    > iphonie 5 ponoć byli tak wychowywani, że im 50 lat temu mama zakazywała
    > chodzenia w słuchawce BT.

    wyobraź sobie, żę są na świecie ludzie, którzy nie odbijają karty o
    rano na zakładzie.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 6. Data: 2015-06-27 12:03:40
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 27 Jun 2015 08:26:27 +0200, yuras napisał(a):
    > Czy jest coś takiego jak słuchawka bluetooth do telefonu, która by
    > zarazem potrafiła pracować jako aparat słuchowy ? ktoś widział może coś
    > takiego z przeznaczeniem dla ludzi starszych/niedosłyszących ?

    O ile pamietam to sa aparaty sluchowe z BT.

    Tudziez inne rozwiazania, np siemens minitec
    https://www.youtube.com/watch?v=mKfHxqPA-xY

    Tylko ... ceny jak za aparat sluchowy, i to z wyzszej polki.

    Swoja droga ciekaw jestem o co tu chodzi - wydawaloby sie, ze aparat
    sluchowy to podobne urzadzenie do sluchawki BT, a nawet prostssze.
    A cena - nawet kilkadziesiat razy wieksza.
    Ze tez zadna firma od sluchawek nie wpadla jeszcze na funkcje
    wzmacniacza.
    A moze to tylko wydaje sie takie latwe ?

    J.

  • 7. Data: 2015-06-27 17:26:58
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

> [...]
    > Ze tez zadna firma od sluchawek nie wpadla jeszcze na funkcje
    > wzmacniacza.
    > A moze to tylko wydaje sie takie latwe ?

    Aparat słuchowy to nie wzmacniacz, ale głównie filtry co by wzmacniać tylko
    to czego pacjent nie słyszy. W dzisiejszych czasach to zapewne DSP z w pełni
    programowalną charakterystyką. Aż się prosi zrobić programowanie po BT i
    dodać bajer w postaci funkcjonalności słuchawki.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 8. Data: 2015-06-27 18:32:16
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 27 Jun 2015 17:26:58 +0200, yabba napisał(a):

    > Aparat słuchowy to nie wzmacniacz, ale głównie filtry co by wzmacniać tylko
    > to czego pacjent nie słyszy. W dzisiejszych czasach to zapewne DSP z w pełni

    No ale w takiej sluchawce BT filtrow tez nie brakuje

    > programowalną charakterystyką. Aż się prosi zrobić programowanie po BT i
    > dodać bajer w postaci funkcjonalności słuchawki.

    Programowanie to oni maja, innymi metodami, ale po co zmieniac.
    Jeszcze pradooszczedne maja byc.
    Sluchawka BT tez juz w tym bywa.
    Tylko ze cena ... miedzy 2 a 10 tys pln.
    Co mnie troche bulwersuje ... cala elektronika tanieje, a oni nie ?

    J.

  • 9. Data: 2015-06-27 22:21:50
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    " ...:::WISKOLER:::..." <j...@b...rh> wrote in message
> [...]
    > nie spotkałem się z czymś takim że nie będzie ze mną ktoś rozmawiał póki
    > nie wyjmę słuchawki z ucha, a przy pracy jako kierowca wprost

    Nie ma, oczywiście.
    On się śmieje z niektórych tu grupowiczów którzy stawiają
    równość pomiędzy BT w uchu a słuchawkami od Walkmana
    którymi młodzież pokazywała kiedyś że ma w nosie rodziców.

  • 10. Data: 2015-06-27 22:22:52
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "masti" <g...@t...hell> wrote in message news:mmlotu$4a1$1@dont-email.me...

    > wyobraź sobie, żę są na świecie ludzie, którzy nie odbijają karty o
    > rano na zakładzie.

    Czy to miała być jakaś nieudolna próba argumentu personalnego?
    Coś Ci nie wypaliło chyba... :-)