  • 11. Data: 2015-06-27 22:25:15
    Temat: Re: słuchawka bluetooth z funkcją aparatu słuchowego
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    news:3i21mq8vt1w0$.dgsmhye63s6u.dlg@40tude.net...
    > Programowanie to oni maja, innymi metodami, ale po co zmieniac.
    > Jeszcze pradooszczedne maja byc.
    > Sluchawka BT tez juz w tym bywa.
    > Tylko ze cena ... miedzy 2 a 10 tys pln.
    > Co mnie troche bulwersuje ... cala elektronika tanieje, a oni nie ?

    Zmowa producentów aby rżnąć niedosłyszących dziadków
    i babcie z ich emerytur - nic więcej nie mogę sobie wyobrazić.
    W cenie masz też zwykle badania niedosłyszącego i paniusię
    która wymieni Twojej mamie w aparacie filtry woskowiny
    bateryjkę i przetrze słuchawkę spirytusem.

  • 12. Data: 2015-06-27 23:21:04
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2015-06-27 08:26, yuras pisze:
    > Cześć ...
    >
    > Czy jest coś takiego jak słuchawka bluetooth do telefonu, która by
    > zarazem potrafiła pracować jako aparat słuchowy ? ktoś widział może coś
    > takiego z przeznaczeniem dla ludzi starszych/niedosłyszących ?

    Jak nie ma możliwości to aparat słuchowy w uszach i telefon na
    głośnomówiący.
    Co prawda jest to wkurzające w autobusach jak wszyscy muszą słuchać rozmowę.

    --
    animka

  • 13. Data: 2015-06-28 21:20:33
    Od: masti <g...@t...hell>

    Pszemol wrote:

    > Czy to miała być jakaś nieudolna próba argumentu personalnego?
    > Coś Ci nie wypaliło chyba... :-)

    i jak z tobą dyskutowć skoro nie rozumiesz co się do Ciebie pisze?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 14. Data: 2015-06-28 22:42:17
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2015-06-27 o 10:07, Liwiusz pisze:
    > Wiem, że to absurdalne, ale jacyś grupowi mądrale z wątku o simlocku w
    > iphonie 5 ponoć byli tak wychowywani, że im 50 lat temu mama zakazywała
    > chodzenia w słuchawce BT.

    Jak już tak sprowadzasz wszystko do absurdu to zapytam czy na randkę też
    idziesz ze słuchawką? O seks to chyba nie zapytam bo to może być jakieś
    nowe zboczenie a fujjj :-)

    PS. Tak już dawno miałem zapytać. Nie boicie się o swoje mózgi i jądra?
    :-) Znam ludzi co gadają tylko przez głośnomówiący albo słuchawkę z
    kabelkiem. Też się dziwiłem. Niby fal radiowych dookoła zatrzęsienie ale
    tu mówimy o nadajniku w pobliżu ważnego organu.
    Tak wiem... jeszcze amerykańscy naukowcy nie udowodnili ale...
    Skoro udowodniono związek ocieplenia klimatu z działalnością człowieka...
    Dzisiaj media trąbią że obcisłe dżinsy ;-) są szkodliwe nie tylko na
    jądra ;-)

  • 15. Data: 2015-06-28 23:10:49
    Od: PlaMa <m...@w...pel>

    W dniu 28.06.2015 o 21:20, masti pisze:

    > i jak z tobą dyskutowć skoro nie rozumiesz co się do Ciebie pisze?

    Ja też nie rozumiem... czy powinienem się wstydzić?

  • 16. Data: 2015-06-29 00:00:05
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-06-28 o 22:42, z pisze:

    > Jak już tak sprowadzasz wszystko do absurdu to zapytam czy na randkę też
    > idziesz ze słuchawką? O seks to chyba nie zapytam bo to może być jakieś
    > nowe zboczenie a fujjj :-)

    I to jest dobre porównanie - BT nie zakłada się, jeśli gdzieś na pewno
    nie będziemy prowadzić rozmów telefonicznych - np. w kościele, na
    randce, podczas seksu (w tym ostatnim oczywiście zadanie zdjęcia tergo
    gadżetu spoczywa na partnerce, na seks bez BT chodzą tylko
    samogwałciciele ;)

    > Skoro udowodniono związek ocieplenia klimatu z działalnością człowieka...

    Chciałem odpisać, ale jak doszedłem do tej bzdury, to sobie dałem spokój.

    > Dzisiaj media trąbią że obcisłe dżinsy ;-) są szkodliwe nie tylko na
    > jądra ;-)

    Dzisiaj? Już w latach '90 o tym słyszałem.

    --
    Liwiusz

  • 17. Data: 2015-06-29 00:01:59
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-06-28 o 23:10, PlaMa pisze:

    > Ja też nie rozumiem... czy powinienem się wstydzić?

    Ach, to zatem było do Pszemola, a nie do mnie. Coś się mastiemu źle
    wątek ułożył. Ale dobrze, że to nie do mnie, bo też nie rozumiałem i
    myślałem, że to moja wina, a to tylko jakieś robotnicze żarty. Nie znam,
    ale pewnie masti zaraz wytłumaczy co tam dziś modnego chodzi na fabrykach.

    --
    Liwiusz

  • 18. Data: 2015-06-29 00:10:04
    Od: masti <g...@t...hell>

    Liwiusz wrote:

    > Ach, to zatem było do Pszemola, a nie do mnie. Coś się mastiemu źle
    > wątek ułożył.

    to już nawet wątków nie odróżniasz?

  • 19. Data: 2015-06-29 02:08:00
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "masti" <g...@t...hell> wrote in message news:mmprbs$vfp$1@dont-email.me...

    > to już nawet wątków nie odróżniasz?

    To wyjaśnisz nam wszystkim nieciepliwie czekającym o co Ci
    chodziło z tym odbijaniem karty o przeoczonej godzinie?

  • 20. Data: 2015-07-08 12:10:14
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "masti" mmprbs$vfp$...@d...me

    > to już nawet wątków nie odróżniasz?

    Imo odpowiadałeś Liwiuszowi. :)

    "masti" mmlotu$4a1$...@d...me

    > Liwiusz wrote:

    .
    .

    > wyobraź sobie, żę są na świecie ludzie, którzy
    > nie odbijają karty o rano na zakładzie.

    [jasne, że nie każdy odbija rano -- robota leci na 3 zmiany...]

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'