  • 1. Data: 2017-07-08 19:46:22
    Temat: śmierć na placu manewrowym
    Od: "Tomek" <m...@o...pl>

    Nie dane mu było jeździć motocyklem.
    Zginął na miejscu, reanimacja instruktora nie dała rezultatu.

    http://warszawawpigulce.pl/zginal-uczac-sie-jezdzic-
    motocyklem-na-placu-manewrowym/

    http://warszawa.wyborcza.pl/warszawa/7,54420,2206696
    9,mokotow-smiertelny-wypadek-na-tylach-stodoly-motoc
    yklista.html?disableRedirects=true

    Znacie może więcej szczegółów? Zdaje się nie opanował motocykla 600 ccm.
    T.

  • 2. Data: 2017-07-09 21:50:12
    Temat: Re: śmierć na placu manewrowym
    Od: c...@g...com

    W dniu sobota, 8 lipca 2017 19:46:26 UTC+2 użytkownik Tomek napisał:
> [...]
    yklista.html?disableRedirects=true

    > Znacie może więcej szczegółów? Zdaje się nie opanował motocykla 600 ccm.

    Oczywiscie bardzo przykra sprawa i współczuję rodzinie i znajomym ale jazda na placu
    bez kasku jest nagminna, choc nie wiem czy i w tym przypadku tak bylo. A przeciez na
    egzaminie trzeba miec kas wiec po co sie bez niego uczyc. A jesli ktos nie ma kasku
    bo mu przeszkadza i nie ogarnia to tym bardziej powinien go miec. Instruktor ktory
    pozwala na cos takiego powinien poniesc tego konsekwencje.

  • 3. Data: 2017-07-12 16:28:07
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    c...@g...com wrote:

    > Oczywiscie bardzo przykra sprawa i współczuję rodzinie i znajomym ale
    > jazda na placu bez kasku jest nagminna, choc nie wiem czy i w tym
    > przypadku tak bylo.

    Wygląda, że kask był:
    http://warszawa.wyborcza.pl/warszawa/51,54420,220669
    69.html?i=9

    --
    [ GSX 1300 R Hayabusa 2000r & Yaris I FL 1.3 Terra 2004r ]
    [ PMS+ PJ+ S+ p+ M- W P+:++ X+ L++ B+ M++ Z+++ T w- CB++ ]

  • 4. Data: 2017-07-12 19:24:52
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-07-12 o 16:28, Adam Wysocki pisze:

    > Wygląda, że kask był:
    > http://warszawa.wyborcza.pl/warszawa/51,54420,220669
    69.html?i=9

    Na trawniku.
    Pytanie czy zdjęli z głowy w trakcie prób ratowania czy spadł z ręki
    po wypadku.

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2017-07-12 20:51:12
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2017-07-12 o 19:24, RadoslawF pisze:

    69.html?i=9

    > Na trawniku.
    > Pytanie czy zdjęli z głowy w trakcie prób ratowania czy spadł z ręki
    > po wypadku.

    Tak. Bo najwygodniej ćwiczy się slalom z kaskiem zawieszonym na ręku.

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/

  • 6. Data: 2017-07-13 12:14:26
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-07-12 o 20:51, Akarm pisze:

    > Tak. Bo najwygodniej ćwiczy się slalom z kaskiem zawieszonym na ręku.

    Tak samo jak najwygodniej jedzie się na jednym kole zamiast dwu.
    I cały YT zapchany jest filmikami takich co nie lubią jeździć
    wygodnie.

    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2017-07-21 01:16:22
    Od: Jacot <jacot@bez_junakriders.pl>

    RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote:

    69.html?i=9

    >Na trawniku.
    >Pytanie czy zdjęli z głowy w trakcie prób ratowania czy spadł z ręki
    >po wypadku.

    Kask nawet na glowie i nawet "najlepszy" nie gwarantuje
    niesmiertelnosci.
    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10