  • 11. Data: 2002-04-02 20:48:03
    Temat: Re: smieszna nowa usluga transmisji danych TPSA
    Od: "Marcin Kuczera" <m...@n...net>

    > Więc biorę tylko Polpak-T... wkr.. mnie tylko niemożliwość PVC z CIR'em 0
    :(

    i slusznie... ta oferta byla by fajna gdyby wlasnie nie koniecznosc wyboru
    CIRa nie mniejszego niz...

    no i dla load balancingu mogli by wymagac 64k lub 32k a nie 128...

    Marcin

  • 12. Data: 2002-04-03 07:41:26
    Od: "Gustaw" <g...@p...wp.pl>

    Użytkownik "Marcin Kuczera" <m...@n...net> napisał w wiadomości
    > :(
    >
    > i slusznie... ta oferta byla by fajna gdyby wlasnie nie koniecznosc wyboru
    > CIRa nie mniejszego niz...

    mam polpaka w 4 lokalizacjach, według nowego cennika dla mnie przy
    zachowaniu parametrów łączy podwyższka wynosi 70%; dlatego mnie to też
    wqrwia; ale bok Centrum Systemów Teleinformatycznych twierdzi że to dla
    mojego dobra; chyba że nie przepiję tej różnicy i mi na zdrowie wyjdzie

    pzdr gustaw

  • 13. Data: 2002-04-03 22:43:10
    Od: Krzysztof Oledzki <o...@W...hoth.jmg.com.WytnijTo.pl>

    Adam Szendzielorz <a...@k...pl> wrote:
    > Witam,

    > Utrzymanie wedlug starego cennika IMHO 300 pln / mc, czyli nieduzo,
    > wedlug nowego - indywidualnie, wiec nie wiadomo :)
    Problem jestak jest w tym, ze trzeba bylo miec cir 128 kbit.

    Pozdrawiam,

    Krzysztof Oledzki

    --
    Krzysztof Oledzki
    e-mail address: ole(at)ans.pl

  • 14. Data: 2002-04-04 16:55:01
    Od: "Adam Szendzielorz" <a...@k...pl>

    Witam,

    > Problem jestak jest w tym, ze trzeba bylo miec cir 128 kbit.

    To teraz nie trzeba ?
    IMHO jezeli juz to pewnie jeszcze bardziej podwyzszyli
    poprzeczke do np min. 256 kbit CIR...
    Ale to tylko moje domysly :)
    pozdr.

    --
    a.

  • 15. Data: 2002-04-07 17:13:44
    Od: Wojciech Puchar <w...@c...3miasto.net>

    Marcin Kuczera <m...@n...net> wrote:
    > nie wiem czy wszyscy przeanalizowali sobie dokladnie ich cennik z wszystkimi
    > gwiazdkami...

    to że śmieszna to nie zaprzeczam. ale czy znasz lepszą?

  • 16. Data: 2002-04-07 17:13:51
    Od: Wojciech Puchar <w...@c...3miasto.net>

    y> dokladnie !!!
    > po cholere mi CIR 64k skoro mi to dziala bez zadnych problemow z CIR0 !
    > moim zdaniem oferta byla by super, gdyby zlikwidowali gwiazdki oraz nie
    > odp... cyrkow z LoadBalancingiem...
    > a moze przez to chca zeby wybierac ATM ???

    za ile?

  • 17. Data: 2002-04-07 17:13:55
    Od: Wojciech Puchar <w...@c...3miasto.net>

    > Nie mam pojecia, ktos sie orientuje w cenach instalacji / abonamentu za ATM,
    > ile mozna wziasc minimum Mbit w ramach ATM ?
    34 za ok 7000/miesiąc

    ale do tego też CIR musisz i najmniejszy sensowny to jakieś 1Mbit za jakieś
    10000

    bo przy ATM masz małe komórki i gubienie pakietów (mały CIR)=łącze
    praktycznie bezużyteczne

  • 18. Data: 2002-04-09 09:28:06
    Od: "Piotr Żurawski" <P...@N...cdp.pl>

    Użytkownik "Wojciech Puchar" <w...@c...3miasto.net> napisał w
    wiadomości news:1018193378.403404@3miasto.net...

> [...]
    za jakieś
    > 10000
    >
    > bo przy ATM masz małe komórki i gubienie pakietów (mały CIR)=łącze

    CZŁOWIEKU! W ATM nie ma CIRu. Myśl nad tym, co piszesz.

  • 19. Data: 2002-04-09 09:28:15
    Od: Adam Gasiorski <a...@f...interia.pl>

    > 34 za ok 7000/miesi?c

    Co to znaczy 34 i 7000 w tym kontekscie ?

    > ale do tego te? CIR musisz i najmniejszy sensowny to jakie? 1Mbit za jakie?
    > 10000

    ????
    Pojecie CIR funkcjonuje wylacznie w przypadku technologii Frame-Relay.

    w TPSA kanaly ATM to VBR-nrt o parametrach VBR=PCR, czyli praktycznie
    CBR

    w powszechnym (i blednym !!!) rozumowaniu EIR=CIR

    > bo przy ATM masz ma?e komórki i gubienie pakietów (ma?y CIR)=??cze
    > praktycznie bezu?yteczne

    Nie jest prawda to co napisales...
    Problem ten zalatwiony zostal bardzo dawno temu, kiedy definiowano
    ATM.... haslo wstepne - AAL5 powinno wszystko wyjasnic.

    --
    Adam Gasiorski