  • 1. Data: 2009-05-07 22:10:06
    Temat: [snickers mobile] doładowania kodem - error
    Od: "electro spiro contra zanzarra" <s...@g...pl>

    witam wszystkich użytkowników i sympatyków sieci snickers mobile :)

    aktywowałem numer, doladowałem konto na wiecej niz 25pln w ciagu 2 tyg,
    próbuje wpisywać kody które mam i ŻADEN nie działa. co ciekawe niektóre kody
    sa 11-sto cyfrowe i te system od razu odrzuca jako inne niż 10-cio cyfrowe.
    kto ma/miał podobny problem i jak go rozwiązać?

    z góry dzięki za pomoc

    spiro