  • 1. Data: 2009-05-08 01:17:28
    Temat: poczta glosowa w Erze
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    dziwna sprawa - mam ere bezabonamentowa, zwykla zdrapka, glosowa poczta
    oczywiscie darmowa i dzisiaj niespodzianka taka oto:

    na koncie jest 16 groszy, dzwonie na poczte glosowa - glos mowi mi, ze nie
    moge zrealizowac polaczenia, bo za malo srodkow na koncie...
    O co chodzi??

  • 2. Data: 2009-05-08 08:05:30
    Temat: Re: poczta glosowa w Erze
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "1634Racine" <1...@R...pl> napisał w wiadomości
    > dziwna sprawa - mam ere bezabonamentowa, zwykla zdrapka, glosowa poczta
    > oczywiscie darmowa i dzisiaj niespodzianka taka oto:

    Od keidy to poczta glosowa w Tak-Taku jest darmowa?
    Nie jest i nigdy (tj od 1998 roku) nie byla!

    Pozdrawiam
    SDD

  • 3. Data: 2009-05-08 08:09:51
    Od: Dominik & Co <D...@i...com>

    SDD napisał(a):

    > Od keidy to poczta glosowa w Tak-Taku jest darmowa?
    > Nie jest i nigdy (tj od 1998 roku) nie byla!

    AFAIR darmowo dzwoniła do użytkownika z nowymi wiadomościami.
    Użytkownik dzwoniący na pocztę był stosownie kasowany.

    --
    Dominik (& kąpany)
    RP

  • 4. Data: 2009-05-08 08:13:14
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Dominik & Co" <D...@i...com>
    napisał w wiadomości news:gu0pcf$r94$1@inews.gazeta.pl...
    > AFAIR darmowo dzwoniła do użytkownika z nowymi wiadomościami.
    > Użytkownik dzwoniący na pocztę był stosownie kasowany.

    No to tak- z tym, ze nei od zawsze a gdzies mniej wiecej od 2001 roku.
    Ale numer 602950000 zawsze i wszedzie byl w Tak-Taku numerem platnym.
    Obecnei chyba 29 groszy z naliczaniem minutowym

    Pozdrawiam
    SDD

  • 5. Data: 2009-05-08 08:25:37
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    > Obecnei chyba 29 groszy z naliczaniem minutowym

    Poprawka - naliczanie polaczenia z poczta glosowa odbywa sie na starych
    "erowskich" zasadach:
    60/30/30 - czyli pierwsza minuta w calosci a potem polowe stawki minutowej
    (czyli najpierw kasuje 29 gr od razu a potem pewnie po 14 gr i 15 gr ).
    Dlatego tez przy 16 groszach na koncie nie polaczy ani na chwile. Ot i cala
    tajemnica.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 6. Data: 2009-05-11 17:37:16
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    SDD in news:gu0qa2$fjq$1@news.onet.pl
> [...]
    > minutowej (czyli najpierw kasuje 29 gr od razu a potem pewnie po 14 gr
    > i 15 gr ). Dlatego tez przy 16 groszach na koncie nie polaczy ani na

    no to zatkalo mnie :)
    bo w popie orangowym poczte glosowa mam od niepamietnych czasow za free
    zdaje sie... Wydawalo mi sie to tak oczywiste, ze podejrzewalem o to także
    ere tat-tak.