  • 1. Data: 2010-06-29 10:11:53
    Temat: [spot][dc] wstepne ustalenia
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    z przemkiemv i mastim zarzucilismy ze pasuje 3-4 lipca.
    w makfaku w wilanowie.

    niestety wszystko wskazuje ze nie bede dostepny w caly ten weekend. tak wiec
    proszę o zgłoszenia kto by się przytelepał na parking makfaka zjezc cos i
    pogadac o furach czy polityce;)
    niestety ja bede mial czas dopiero w sierpniu i to tez tak w połowie.
    kto chetny niech pisze jaka data mu pasuje (wliczajac 3-4 lipca - najwyzej
    mnie nie bedzie tym razem - chyba ze udaloby mi sie dotrzec ale raczej nie
    za duze szanse). wspolnie ustalimy kiedy zrobic zlocik - podajcie tez
    najwygodniejsze godziny w przedziiałach np 11-13 czy 18-20

    mam wydrukowany jakis 1 metr kwadratowy naklejek pmsowych (z czego polowa
    jest zle zrobionych bo lustrzane odbicie - zauwazylem dopiero do odbiorze z
    drukarni:)) do samodzielnego spotowego wycięcia:)

    Następny spocik planuje zrobic dopiero w zimie na stegnach - poslizgamy
    sie(samochodami po parkingu a nie na lyzwach)

    --
    -
    pozdrawiający

  • 2. Data: 2010-06-29 11:18:51
    Temat: Re: [spot][dc] wstepne ustalenia
    Od: "Axel" <a...@p...BEZSPAMU.com>

    "Michał Gut" <m...@w...pl> wrote in message
    >z przemkiemv i mastim zarzucilismy ze pasuje 3-4 lipca.
    > w makfaku w wilanowie.

    No to ja odpadam - siedze w tym czasie na dzialce z coora. Nawet wczoraj
    wzialem zaswiadczenie do glosowania, coby do DC nie musiec leciec, bo
    poniedzialek mam tez wolny ;-)

> [...]
    > ale raczej nie za duze szanse). wspolnie ustalimy kiedy zrobic zlocik -
    > podajcie tez najwygodniejsze godziny w przedziiałach np 11-13 czy 18-20

    W sierpniu - jest szansa, ze moglbym sie zjawic. Jesli spot mialby byc w
    weekend - najlepsze byly IMHO godziny wieczorne, bo mialbym szanse nawet,
    jesli weeked spedze poza DC.

    Pzdr

    --
    Axel

  • 3. Data: 2010-06-29 11:34:14
    Od: Gabriel'Varius' <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl>

    Użytkownik Axel napisał:
> [...]
    >

    > No to ja odpadam - siedze w tym czasie na dzialce z coora. Nawet wczoraj
    > wzialem zaswiadczenie do glosowania, coby do DC nie musiec leciec, bo
    Tylko MP3-ki nie zgub :-)

    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 4. Data: 2010-06-29 13:44:27
    Od: "Axel" <a...@p...BEZSPAMU.com>

    "Gabriel'Varius'" <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl> wrote in message

    > Tylko MP3-ki nie zgub :-)

    To nie ja ja zgubilem. I podobno to sie stalo juz rano przy pakowaniu do
    samochodu.

    --
    Axel

  • 5. Data: 2010-06-29 18:58:56
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Tue, 29 Jun 2010 10:11:53 +0200, Michał Gut
    <m...@w...pl> wrote:

> [...]
    >za duze szanse). wspolnie ustalimy kiedy zrobic zlocik - podajcie tez
    >najwygodniejsze godziny w przedziiałach np 11-13 czy 18-20

    Po 18 lipca, raczej niedziele po południu. W tygodniu odpada, w soboty
    siedzę na działce.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 6. Data: 2010-06-29 19:34:32
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 29 Jun 2010 10:11:53 +0200, osobnik zwany Michał Gut
    wystukał:

> [...]
    > kto chetny niech pisze jaka data mu pasuje (wliczajac 3-4 lipca -
    > najwyzej mnie nie bedzie tym razem - chyba ze udaloby mi sie dotrzec ale

    mi 3-4 pasuje, ale sierpień też może być

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 7. Data: 2010-06-30 10:55:10
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    ogolnie tak: pasuje wszystkim sierpien, wychodzi na to ze niedziela po 16:00

    idealnie byloby znalezc termin nie obciazony ( zeby w makfaku sie
    pomiescic - 6 osob narazie jest chetnych ale nie wiadomo czy nie bedzie
    wiecej pozniej)

    niedziela 8 sierpnia godzina 16???

  • 8. Data: 2010-06-30 11:19:29
    Od: "Axel" <a...@p...BEZSPAMU.com>

    "Michal Gut" <m...@w...pl> wrote in message
> [...]
    > 16:00 idealnie byloby znalezc termin nie obciazony ( zeby w makfaku sie
    > pomiescic - 6 osob narazie jest chetnych ale nie wiadomo czy nie bedzie

    Sugerowalbym 18:00...

    --
    Axel