  • 1. Data: 2010-06-28 23:39:24
    Temat: Jakie opłaty za sprowadzone auto z niemiec?
    Od: Norbert <n...@M...com>

    Słyszałem że opłaty różnią się drastycznie.
    Inna jest za auto o pojemności do 2l. a inna za auta powyżej tej granicy.
    Jak policzyć ile wyniosło by mnie sprowadzenie auta z silnikiem 2l. a
    ile z silnikiem 3.3l ?
    Czy są jakieś kalkulatory w sieci ktore w jasny i klarowny sposob mi to
    wyliczą?

  • 2. Data: 2010-06-29 09:31:33
    Temat: Re: Jakie opłaty za sprowadzone auto z niemiec?
    Od: Jarek Pudelko <j...@b...ceti.pl>

    W dniu 2010-06-28 23:39, Norbert pisze:
> [...]
    > ile z silnikiem 3.3l ?
    > Czy są jakieś kalkulatory w sieci ktore w jasny i klarowny sposob mi to

    Ale to dotyczy chyba tylko akcyzy. Chyba 3,1% do 2l i 18.3% powyzej 2l.

    Czyli calosc = koszt auta + akcyza + zwolnienie z vatu + recykling +
    rejestracja.

    --
    japu

  • 3. Data: 2010-06-29 09:57:54
    Od: "P." <g...@o...pl>

    > Czyli calosc = koszt auta + akcyza + zwolnienie z vatu + recykling +
    > rejestracja.

    + opłaty skarbowe;)

    http://www.autokalkulator.pl/

    pozdr.
    P.

  • 4. Data: 2010-06-29 11:55:26
    Temat: Re: Jakie op?aty za sprowadzone auto z niemiec?
    Od: Jarek Pudelko <j...@b...ceti.pl>

    W dniu 2010-06-29 09:57, P. pisze:

    > + op?aty skarbowe;)
    >
    > http://www.autokalkulator.pl/

    Faktycznie, zapomnialem bo ja kupowalem na fakturke ;P

    --
    japu