  • 1. Data: 2010-06-29 08:43:58
    Temat: wyścigi górskie w Sopocie w najbliższy weekend
    Od: LEPEK <n...@n...net>

    Witam,

    "Przedrukowuję" tu posta, jakiego umieściłem na
    pl.regionalne.trojmiasto: http://42.pl/u/2mHs

    Może ktoś z czytających wybiera się w najbliższy weekend do Trójmiasta
    (np. na Open'er) i nie będzie miał co robić w sobotę / niedzielę w dzień
    (bo mu np. upał zbrzydnie, tłok na plaży, woda brudna w Zatoce...) -
    zapraszam na wyścigi górskie rozgrywane w sobotę i niedzielę w Sopocie.
    Szczegóły w linku powyżej, oraz http://www.akorski.pl/gsmp_sopot.php

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 2. Data: 2010-06-29 16:11:07
    Od: ".B:artek." <m...@n...ma.i.nie.bylo.pl>

    W dniu 29-06-2010 08:43, LEPEK pisze:
> [...]
    > (bo mu np. upał zbrzydnie, tłok na plaży, woda brudna w Zatoce...) -
    > zapraszam na wyścigi górskie rozgrywane w sobotę i niedzielę w Sopocie.

    Sopot i wyścig górski to może się wydawać przesada, ale mało kto - z
    poza 3miasta - wie, że jest między Sopotem i Gdynią droga leśna,
    miejscami z zakrętami po 180 i 90 stopni, na której różnica wzniesień to
    ponad 100 metrów. Ciekawa impreza, kto będzie w tym czasie w 3mieście
    zachęcam - również z powodu niezwykłości imprezy w takim miejscu.

    --
    .B:artek.