  • 1. Data: 2010-06-29 10:05:25
    Temat: Przegląd gwarancyjny za granicą
    Od: "mgr inż." <n...@m...com>

    Witam.

    Miasto: Szczecin.
    Auto: Honda.

    Czy warto "kombinować" i udać się na przegląd gwarancyjny gdzieś za
    zachodnią granicę, czy lepiej pozostać w naszym rodzimym ASO?

    Czy są jakieś za i przeciw przeglądom w zagranicznych salonach?

    --
    Pozdrawiam,
    mgr inż.

  • 2. Data: 2010-06-29 14:35:45
    Temat: Re: Przegląd gwarancyjny za granicą
    Od: "andreas" <a...@o...pl>

    Użytkownik ""mgr inż."" <n...@m...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > granicę, czy lepiej pozostać w naszym rodzimym ASO?
    >
    > Czy są jakieś za i przeciw przeglądom w zagranicznych salonach?

    Wszystkie za i przeciw jakie tam mogą występować, są też możliwe w polskich ASO,
    więc przy wyborze trzeba wziąć te same czynniki co standardowo, czyli np.: cena,
    jakość, odległość, panienka w kasie, inne.

    --
    andreas

  • 3. Data: 2010-06-29 14:48:31
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    andreas pisze:
> [...]

    Za granicą bym się spodziewał większej kompetencji i profesjonalizmu.
    Nie wiem jak z kosztami, ale w przypadku fiata który kolega kupił w
    polsce w salonie a użytkuje w Niemczech przeglądy wychodzą kosztowo
    podobnie. (chociaż nie wiem czy to jest prawdopodobne)

    --
    krzysiek82

  • 4. Data: 2010-06-30 04:45:06
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "krzysiek82" <s...@u...pl> wrote in message

    > Za granicą bym się spodziewał większej kompetencji i profesjonalizmu.

    Jak tylko serwisant dowie się, że adres zamieszkania w Polsce
    to może odezwać się w nim natura olewusa bo nie będzie się
    bał że wrócisz po naprawie z pretensjami jak coś będzie źle...

    A jak się dowie, że specjalnie tam jechałeś na przegląd to może
    się ze śmiechu nie pozbierać...

    Nie wiem co to za "przegląd" znowu, czy chodzi o jakąś przerośniętą
    finansowo wymianę oleju i filtra czy coś poważniejszego?

  • 5. Data: 2010-06-30 13:14:44
    Od: "mgr inż." <n...@m...com>

    On 2010-06-29 14:35, andreas wrote:
> [...]
    > polskich ASO, więc przy wyborze trzeba wziąć te same czynniki co
    > standardowo, czyli np.: cena, jakość, odległość, panienka w kasie, inne.

    Aha, czyli generalnie nie ma zasady. Ogolnie o polskich ASO kraza dosc
    kontrowersyjne opinie, dlatego - ze wzgledu na bliskosc zagranicy -
    zastanawiam sie, czy na przeglad gwarancyjny nie pojechac na zachod.

    Pytanie pomocnicze: czy ktos moze sprzedac jakies opinie o ASO Honda w
    Szczecinie?

    --
    Pozdrawiam,
    mgr inż.

  • 6. Data: 2010-06-30 13:23:07
    Od: Gabriel'Varius' <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl>

    Użytkownik mgr inż. napisał:
> [...]
    > zachodnią granicę, czy lepiej pozostać w naszym rodzimym ASO?
    >
    > Czy są jakieś za i przeciw przeglądom w zagranicznych salonach?

    Nie wiem jak z Hondzinami ale kilku znajomych ze slaska/malopolski jedzi na naprawy i
    przeglady za
    poludniowa granice ze swoimi skodzinami. Wszyscy sobie chwala zarowno ceny uslug oraz
    czesci jak i
    kompetencje mechanikow i czas uslugi a przy okazji mozna jakies drobne zakupy zrobic
    czy cos
    zwiedzic :-)
    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 7. Data: 2010-06-30 13:31:42
    Od: "mgr inż." <n...@m...com>

    On 2010-06-30 04:45, Pszemol wrote:
    > "krzysiek82" <s...@u...pl> wrote in message

    [ciach]
    > Nie wiem co to za "przegląd" znowu, czy chodzi o jakąś przerośniętą
    > finansowo wymianę oleju i filtra czy coś poważniejszego?

    Nie. Licznik "dni do przeglądu" tyka i za jakiś czas trzeba udać się do
    ASO, żeby nie stracić gwarancji. Stąd też pytanie.

    --
    Pozdrawiam,
    mgr inż.

  • 8. Data: 2010-06-30 14:19:50
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    ""mgr inż."" <n...@m...com> wrote in message

    > [ciach]
    >
    > Nie. Licznik "dni do przeglądu" tyka i za jakiś czas trzeba udać się do
    > ASO, żeby nie stracić gwarancji. Stąd też pytanie.

    No ale jaki to przegląd? Co będzie przeglądane?

  • 9. Data: 2010-06-30 14:45:11
    Od: "mgr inż." <n...@m...com>

    On 2010-06-30 14:19, Pszemol wrote:
    > ""mgr inż."" <n...@m...com> wrote in message

    > No ale jaki to przegląd? Co będzie przeglądane?

    Dobre pytanie, muszę najpierw luknąć do instrukcji.

    --
    Pozdrawiam,
    mgr inż.

  • 10. Data: 2010-06-30 18:56:15
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Dobre pytanie, muszę najpierw luknąć do instrukcji.

    No widzisz - już będziesz o jeden stopień lepszy niż przeciętny klient,
    który nie ma pojęcia co jest robione.