  • 41. Data: 2015-11-08 09:28:53
    Temat: Re: sprawdzać bilingi
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2015-11-08 o 07:34, Cavallino pisze:
    > Taaaaa, ktoś Ci rozkaże coś durnego, to będziesz się tego całe życie
    > trzymał, mimo że żadnej przysięgi na posłuszeństwo nie składałeś?
    > Tak Niemcy pół Europy wymordowali - kazali im, to robili.

    I te argumenty sprawdzają się w każdej sytuacji gdy nie zgadzasz się z
    jakąś ustawą lub rozporządzeniem?
    Bo rozumiem, że konsekwentnie stosujesz swoją "maksymę" w innych
    aspektach współżycia społecznego.

  • 42. Data: 2015-11-08 12:32:05
    Od: masti <g...@t...hell>

    Cavallino wrote:

    > Jest nielegalny, podobnie jak limity prędkości.
    > W skrócie - ustanowiony BEZ zgody społeczeństwa, a co gorsza WBREW jego
    > woli.
    > Przypominam, że reprezentanci narodu mają psi obowiązek działać w jego
    > interesie i zgodnie z jego życzeniami.

    ROTFL. wskaż przepis na podstwaie którego posłowie mają uchwalać prawo
    bo Ty tak sobie życzysz

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 43. Data: 2015-11-08 13:08:29
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 08.11.2015 o 09:28, nadir pisze:

    > I te argumenty sprawdzają się w każdej sytuacji gdy nie zgadzasz się z
    > jakąś ustawą lub rozporządzeniem?

    Jeśli nie zgadza się z tym większość - to problem jest w tej ustawie i
    takich nielegalnych zapisów nie zamierzam respektować i nie czuję z tego
    powodu ŻADNEGO dyskomfortu.

    Jeśli nie zgadzam się tylko ja, albo przepis jest słuszny co do zasady -
    a mimo to zdarza mi się świadomie złamaćjakiś przepis (typu skręt w
    lewo, czy zawrotka na podwójnej ciągłej w stojącym korku, żeby wybrac
    inną trasę), to nieco zmienia postać rzeczy, ale jeśli ma swoje
    uzasadnienie i nie powoduje ŻADNEGO zagrożenia, to i tak stosuję.

  • 44. Data: 2015-11-08 13:34:01
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    >Jest nielegalny, podobnie jak limity prędkości.
    >W skrócie - ustanowiony BEZ zgody społeczeństwa

    Ty jesteś lepszy od stokrotki, nie sadziłem, ze spotkam w sieci kogoś
    bardziej pierdolniętego.

  • 45. Data: 2015-11-08 13:35:00
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Cavallino wrote:

    >ROTFL. wskaż przepis na podstwaie którego posłowie mają uchwalać prawo
    >bo Ty tak sobie życzysz

    Przepisu nie ma, ale pewnie jest przepsis.

  • 46. Data: 2015-11-08 13:42:22
    Od: masti <g...@t...hell>

    Cavallino wrote:

    > Jeśli nie zgadza się z tym większość - to problem jest w tej ustawie i
    > takich nielegalnych zapisów nie zamierzam respektować i nie czuję z tego
    > powodu ŻADNEGO dyskomfortu.

    za to powoduje zagrożenie życia innych. Ale to Cię jak widać mało
    obchodzi psychopato

  • 47. Data: 2015-11-08 19:34:59
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Axel"

    > Bo tak po prawdzie, to zatrzymywanie się na nich jest trochę bez sensu.
    > Przy czym nie należy traktować tego jako głosu za przejeżdzaniem na
    > pełniej kurwie. Ale jak jedziesz jeden za drugim w sznureczku i masz dobrą
    > widoczność, to co za różnica czy przejedziesz 10km/h czy się zatrzymasz?

    Ja zawsze mocno zwalniam przed zieloną strzałką, często prawie (lub do)
    zatrzymania. Ale też widziałem zielone strzałki w miejscach, gdzie nie ma
    przejscia dla pieszych i zatrzymanie się przed strzałką tam jest zupełnie
    bez sensu, bo samochody na poprzecznej można dobrze zobaczyć dopiero po
    przejechaniu jeszcze 4m...
    ---
    No właśnie o to mi chodziło, że sens tego zatrzymywania na strzałce
    przeciętny ludzik upatruje się w ustępowaniu pojazdom a faktycznie chodzi o
    ustępowanie pieszym. No i ... dlatego jest "przed sygnalizatorem" (za którym
    bywa przejście) o czym ja oczywiście nie wiedziałem (bo z prawa nie żyję by
    te wszystkie przepisy znać), ale w 100% zgadzam się, że to ma sens bo mi się
    po prostu zdarzyło gwałtownie hamować po niezauważeniu pieszego właśnie
    dlatego, że niedostatecznie zwolniłem.

  • 48. Data: 2015-11-09 00:34:27
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > za to powoduje zagrożenie życia innych.

    A polegajace na ...?

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 49. Data: 2015-11-09 00:42:58
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > Tym warunkiem jest właśnie zatrzymanie się.

    Przede wszystkim warunkiem jest ustapienie pierwszenstwa np. pieszym.
    Dla przecietnego kierowcy w sprzyjajacych warunkach nie potrzeba do tego
    zatrzymania. A przepis wprowadzili ludziki podobne poslowi Zmijanowi,
    rzecznikowi Kakolewskiemu, czy inz. Galasowi, ktorym sie wydaje, ze
    wszyscy dookola to durnie i mordercy.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 50. Data: 2015-11-09 01:23:20
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2015-11-09 o 00:42, Pawel "O'Pajak" pisze:
    > Powitanko,

    > Przede wszystkim warunkiem jest ustapienie pierwszenstwa np. pieszym.

    Tylko, że to ustąpienie to nie jest to samo co ustąpienie pieszemu przed
    normalnym przejściem dla pieszych bez sygnalizacji.
    W przypadku zielonej strzałki dla pojazdów pieszy ma zielone światło na
    przejściu i może w zasadzie pełnoprawnie wbiec lub przejechać rowerem,
    no ażeby ludzie na przejściach nie ginęli to nakazano zatrzymywać się.

    > Dla przecietnego kierowcy w sprzyjajacych warunkach nie potrzeba do tego
    > zatrzymania.

    Tylko, że są też niesprzyjające warunki i jak od dowolnej i subiektywnej
    interpretacji zależy ich ocena, to potem ludzie giną nawet na
    przejściach z sygnalizacją. A tak sprawa jest jasna, trzeba zawsze się
    zatrzymać i ruszyć ponownie.

    > A przepis wprowadzili ludziki podobne poslowi Zmijanowi,
    > rzecznikowi Kakolewskiemu, czy inz. Galasowi, ktorym sie wydaje, ze
    > wszyscy dookola to durnie i mordercy.

    Nie znam ludzi i nie wiem co im się wydaje ale podobne przepisy
    funkcjonują w innych krajach, w niektórych dłużej niż u nas, i tam
    kierowcy specjalnie nie narzekają na nie.