  • 11. Data: 2005-10-10 21:49:08
    Temat: Re: sprawdzenie domeny ??!!
    Od: l_uka <g...@p...fm>

    dl napisał(a):
    > A pisanie na "postmaster" itp w *tym*konkretnym*przypadku* bym sobie
    > odpuścił. Uwierz na słowo, że nic to nie da.

    a gdyby nazywal sie Nawrocki i domagalby sie swoich praw do tejze
    domeny? Przeciez jakos musieliby (onet) to wyjasnic - prawda?

    --
    Łukasz Grąbczewski
    www.legionowo.eu.org

  • 12. Data: 2005-10-10 22:14:38
    Od: Piotr Meyer <a...@s...pl>

    "ppp" <p...@p...pl> writes:

    > System rejestracji polskich domen jest chory.

    A przy okazji - co w nim jest chorego?

    --
    Piotr 'aniou' Meyer
    http://smutek.pl/~aniou/

  • 13. Data: 2005-10-11 06:32:27
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    Sat, 8 Oct 2005 10:24:58 +0200, użyszkodnik "pinowa" <p...@o...pl>
    napisał:

    > Jak sprawdzic kto jest wlascicielem domeny nawrocki .pl ? wiem, ze jest to
    > osoba prywatna, bo w bazie whois nie ma podanych jej danych. Registrar nie
    > chce mi podac kontaktu do tej osoby. Sama domena nie dziala - na jej stronie
    > nic nie ma, zadnego kontaktu.

    brak strony nie swiadczy o nie dzialaniu domeny

    --
    futszaK
    601061867 (61)6222647

  • 14. Data: 2005-10-11 06:55:40
    Od: "pinowa" <p...@o...pl>

    Użytkownik "ppp" <p...@p...pl> napisał

    > System rejestracji polskich domen jest chory. Ale sprobuj napisac do NASKu
    > i przedstaw swoj problem. Moze oni Ci pomoga i przekaza Twoj mail do
    > wlasciciela domeny.

    wczoraj pisalem do NASKu. Odpisali, ze niestety nie moga posredniczyc w
    wymianie takich informacji. Tak samo odpisali co bok z onetu :((

  • 15. Data: 2005-10-11 07:59:58
    Od: Dariusz Sznajder <d...@b...tu.kielce.pl>

    Dnia 10.10.2005 l_uka <g...@p...fm> napisał/a:
    > a gdyby nazywal sie Nawrocki i domagalby sie swoich praw do tejze
    > domeny? Przeciez jakos musieliby (onet) to wyjasnic - prawda?
    A czytałes może
    http://www.dns.pl/zasady.html
    tak od punktu 14?

    --
    Dariusz Sznajder
    DSZ1-RIPE

  • 16. Data: 2005-10-11 13:54:15
    Od: g...@n...invalid (Adam Wysocki)

    Spinacz biurowy, pinowa <p...@o...pl>!

    Może nawrocki at nawrocki.pl?

    --
    Adam Wysocki :: www.gophi.rotfl.pl :: GG: 1234 :: Fidonet: 2:480/138
    <gophi> pies też go zgwałci? <madi> to już zależy od orientacji psa.

  • 17. Data: 2005-10-11 17:35:01
    Od: "pinowa" <p...@o...pl>

    Użytkownik "Adam Wysocki" napisał
    > Może nawrocki at nawrocki.pl?

    hehe , probowalem chyba z 10 popularnych imion przed @ i nic! ale tego
    jeszcze nie probowalem :) - zobaczymy.

  • 18. Data: 2005-10-11 22:06:12
    Od: Tomasz Trystula <t...@t...pl>

    Dnia 10.10.2005 l_uka <g...@p...fm> napisa?/a:

    >a gdyby nazywal sie Nawrocki i domagalby sie swoich praw do tejze
    > domeny? Przeciez jakos musieliby (onet) to wyjasnic - prawda?

    A to jeden Nawrocki na swiecie zyje?

    --
    Tomasz Trystula

  • 19. Data: 2005-10-12 00:25:20
    Od: Piotr KUCHARSKI <c...@s...waw.pl>

    pinowa <p...@o...pl> wrote:
    > chcialbym odkupic te domene

    ...ale ktoś Cię ubiegł. Życie. Teraz pilnie obserwuj, może jej nie
    przedłuży. A jak będzie przedłużać, to raczej nie zechce sprzedać.
    Poszukaj sobie innej domeny.

    p.

  • 20. Data: 2005-10-12 14:51:40
    Od: "Mayo" <m...@u...pl>

    > Przegooglowalem juz dokladnie net. CookieMonster niestety nic nie
    > wiedzial - dziwne, bo przy nim ciagle sie pojawia nawrocki .pl, a jabber
    > mi duzo nie pomaga. znalazlem tez adres email krzysztof @ nawrocki.pl, ale
    > niestety nie dziala.
    >
    > bn

    Krzysztof Nawrocki (oczywiście nie mam pewności że to ten) jest członkiem
    zarządu Polkomtela. Może spróbuj do niego uderzyć. Maile Polkomtela zawsze
    wyglądają ta: imię....@p...com.pl

    pozdr.

    M.