  • 41. Data: 2014-08-19 20:27:50
    Temat: Re: strona z serwisowkami laptopów
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2014-08-19 20:07, Pszemol pisze:
    > "Magnus Elephantus" <m...@n...dot> wrote in message
    >
    > I co w ten sposób osiągnąłbyś?
    > Zachowałeś się teraz jak matka która oddaje dziecku zabawkę
    > którą mu odebrał ojciec za niegrzeczne zachowanie... wstyd.

    Na szczęście do kompletu brakuje jeszcze fajnej takiej strony ze
    schematami do tych serwisówek ;)

    --
    Irokez

  • 42. Data: 2014-08-19 20:31:48
    Temat: Re: strona z serwisowkami laptop�w
    Od: s...@g...com

    użytkownik Magnus Elephantus napisał:

    > Moze prosciej bylo by poprostu podac ten link?
    >
    > https://groups.google.com/forum/?hl=pl#!topic/pl.mis
    c.elektronika/UzjfEQ7POuc

    Thunderbird ma spore mozliwosci wyszukiwania w archiwum,
    wystarczy wklepac jedno slowo i zaptakowac co trzeba.

  • 43. Data: 2014-08-19 20:43:34
    Od: "Magnus Elephantus" <m...@n...dot>

    > "Magnus Elephantus" <m...@n...dot> wrote in message
    >
    > I co w ten sposób osiągnąłbyś?
    > Zachowałeś się teraz jak matka która oddaje dziecku zabawkę
    > którą mu odebrał ojciec za niegrzeczne zachowanie... wstyd.

    Czy lubisz takze meczyc male zwierzatka...? np: pytona :)

  • 44. Data: 2014-08-19 20:55:45
    Od: "Magnus Elephantus" <m...@n...dot>

    "feldmarszalek tusk" <N...@g...pl> wrote in message
    c.elektronika/UzjfEQ7POuc

    > dziekuje, nie sluchaj tych wszystkich pederastów z tej pro-po-europejskiej
    > grupy - dzieki.
    >
    > P.S. w nagrode moge Cie zarejestrowac na moim forum - wedle zyczenia
    > oczywiscie.

    Dziekuje. Czuje sie zaszczycony :-|

  • 45. Data: 2014-08-19 22:44:42
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Tue, 19 Aug 2014 12:30:02 -0500, "Pszemol" <P...@P...com>
    wrote:
    > Zero.

    Tak myślałem, pierwszy punkt z poradnika usenetu p.t. "Jak rozpoznać
    trola":

    1. Trol nigdy nie używa KF. Użycie KF ograniczałoby mu postrzeganą
    skalę odzewu na jego prowokacje a im mniejsza skala tym mniejsza
    czerpana przyjemność z prowokacji.

    --
    Marek

  • 46. Data: 2014-08-20 00:05:05
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Magnus Elephantus pisze tak:

    > Dziekuje. Czuje sie zaszczycony :-|

    ostrzegałem Was :)

    --
    Piotr

  • 47. Data: 2014-08-20 00:39:17
    Od: feldmarszałek tusk <N...@g...pl>

    i co nie zesrałeś się czasem?

  • 48. Data: 2014-08-20 00:40:32
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Marek" <f...@f...com> wrote in message
    ..

> [...]
    >
    > 1. Trol nigdy nie używa KF. Użycie KF ograniczałoby mu postrzeganą skalę
    > odzewu na jego prowokacje a im mniejsza skala tym mniejsza czerpana

    Mareczku drogi...
    Naprawdę myślisz że przestraszysz mnie takim epitetem?
    Używanie KF uważam za głupie bo niewiele po prostu daje.
    Co widać właśnie w tym wątku.

  • 49. Data: 2014-08-20 00:43:10
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > "Pszemol" <P...@P...com> wrote in message

    > Czy lubisz takze meczyc male zwierzatka...? np: pytona :)

    ?? Nikogo nie męczę. Raczej próbuję wychować, nauczyć kultury.
    Wywołać odruch Pawłowa: "bluzgi => nikt nie pomaga".
    Być może pojawi się strategia "skończę bluzgi => będą mi pomagać".
    Ale najwyraźniej Tobie podoba się działalność naszego bluzgającego
    kolegi i próbujesz za wszelką cenę sabotować moje działania...

  • 50. Data: 2014-08-20 09:39:58
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Tue, 19 Aug 2014 17:40:32 -0500, "Pszemol" <P...@P...com>
    wrote:
    > Naprawdę myślisz że przestraszysz mnie takim epitetem?

    2. Trol nigdy nie zostawi dyskusji lub polemiki (szczególnie ntg)
    bez ostatniego swojego zdania, co widać poniżej.

    --
    Marek