  • 1. Data: 2009-11-30 09:57:16
    Temat: stycznik-przekaznik
    Od: "janek" <j...@o...waw.pl>

    Witam Grupowiczow

    o co mam pytac w sklepie a potrzebuje
    nie wiem jak to nazwac stycznik czy przekaznik
    wkazdym badz razie urzadzenie ktore po podaniu napiecia 5-12V zewrze styki
    na ok.05-1s
    poprosze o podanie jakiegos symbolu takiego cuda
    pozdrawiam
    Janek

  • 2. Data: 2009-11-30 13:16:59
    Temat: Re: stycznik-przekaznik
    Od: "Piotrek" <z...@g...pl>

    przekaznik czasowy 12V.

  • 3. Data: 2009-11-30 16:10:20
    Od: Konop <k...@g...pl>

    > przekaznik czasowy 12V.

    Bardziej wysilić się nie mogłeś?? Janek nie pytał o to, jak to się
    nazywa, tylko co ma kupić. Tak więc przekaźnik czasowy, który:
    - działa przy napięciu 5-12V
    - ma możliwość ustawienia czasu ok 1s

    Nie wiem, czy takie coś dostanie... Prośba do Janka - napisz coś więcej
    - czy to ma sterować urządzeniem bateryjnym, czy czymś na 230V itp.
    Ogólnie jak najwięcej szczegółów pod tytułem "jak to ma działać" :)...

    Pozdrawiam
    Konop

  • 4. Data: 2009-11-30 23:04:43
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    janek wrote:
    > Witam Grupowiczow
    >
    > o co mam pytac w sklepie a potrzebuje
    > nie wiem jak to nazwac stycznik czy przekaznik

    przekaznik z kondensatorem o duzej pojemnosci dolutowanym szeregowo (sprawdz
    polaryzacje kondensatora!) - masz czego chcesz i to tanio.