  • 1. Data: 2011-05-18 19:36:49
    Temat: święte krowy
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    staram się nic nie pisać, ale czasami muszę... czy istnieje jakaś pała na
    moderatorów elektrody? wiem, że kiedyś toczyła się tu na ten temat
    dyskusja - może Ktoś pamięta jakieś hasła z tematu lub treści na podstawie
    których można by znaleźć tamtą dyskusję?

  • 2. Data: 2011-05-18 19:42:55
    Temat: Re: święte krowy
    Od: Mario <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > dyskusja - może Ktoś pamięta jakieś hasła z tematu lub treści na
    > podstawie których można by znaleźć tamtą dyskusję?

    Oczekujesz, że ktoś da ci oręż do trollowania na elektrodzie :) Może
    pisz zgodnie z regulaminem to ci nie będą usuwać wpisów.

    MD

  • 3. Data: 2011-05-18 19:51:22
    Od: "Tom" <e...@g...pl>

    Moderatorzy ne elektrodzie to przypuszczam,ze to ludzie odsunięci od
    społeczństwa. Zachowują się nienormalnie. Nieraz jest ciekawy temat, a tu
    moderator-idiota kończy temat, bo np nie ma kropki, albo błąd gramatyczny.
    takich to b trzeba zgłosic na policję, tam by ich odpowiednio potraktowali.

  • 4. Data: 2011-05-18 19:57:10
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Tom,

> [...]
    > takich to b trzeba zgłosic na policję, tam by ich odpowiednio potraktowali.

    To zgłaszaj. I nie płacz tutaj.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 5. Data: 2011-05-18 20:07:14
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Robert,

    > Daj jakiś link to się przekonamy.
    > Nie mówię, że nie masz racji. Ale kiedyś sam się dziwiłem dlaczego usuwają
    > mi posty na różnych forach.
    > Teraz gdy sam jestem moderatorem (nie na elektrodzie) to wiem dlaczego.
    > Ze strony moderatora to inaczej wygląda niż ze strony użytkownika.

    Co luseria wie o moderowaniu? Ja zrezygnowałem z moderowania na
    Elektrodzie z powodu nadmiernej POBŁAŻLIWOŚCI admiralicji Elektrody
    dla lamerii.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 6. Data: 2011-05-18 20:13:40
    Od: "kogutek" <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

    identifikator: 20040501 <N...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    > dyskusja - może Ktoś pamięta jakieś hasła z tematu lub treści na podstawie
    > których można by znaleźć tamtą dyskusję?

    Ciesz sie że jest jeszcze kawałek wolnego internetu. A co do moderatorów. Jest
    taki gatunek ludzi co w PRL byli by ormowcami. Znaczy się takie kurwy. To jak
    nie ma ORMO to w dupę właścicielom portali włażą żeby se pomoderować. Jak Ci
    się na elektrodzie nie podoba to się wypisz. Nie musisz tam nic pisać.

  • 7. Data: 2011-05-18 20:44:19
    Od: JK <s...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-05-18 21:36, identifikator:
    20040501 pisze:
    > staram się nic nie pisać, ale czasami muszę...
    > czy istnieje jakaś pała na moderatorów
    > elektrody?

    Był kiedyś taki dowcip.

    Przychodzi Indianin do wodza i zaczyna się żalić.
    - Wodzu dlaczego my may takie głupie imiona
    np. Rączy Jeleń, Szary Wilk, etc. a Amerykanie
    maja takie fajne; John, Willy, Harry etc.
    Wódz posłuchał, pomyślał i zapytał:
    - Ale o co ci w ogóle chodzi... Psi Chuju?

    JK

  • 8. Data: 2011-05-18 20:56:59
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    Użytkownik "Tom"

> [...]

    Teraz gdy sam jestem moderatorem (nie na elektrodzie) to wiem dlaczego.
    Ze strony moderatora to inaczej wygląda niż ze strony użytkownika.

    Robert

  • 9. Data: 2011-05-18 21:20:02
    Od: "Tom" <e...@g...pl>

    Elektroda, to wyjątkowo wredne forum, z powodu moderatorów. Moza kiedys
    doczekam sie całkowitego upadku tego forum.

  • 10. Data: 2011-05-18 22:24:26
    Od: John Smith <d...@b...pl>

    W dniu 2011-05-18 23:20, Tom pisze:
    > Elektroda, to wyjątkowo wredne forum, z powodu moderatorów. Moza kiedys
    > doczekam sie całkowitego upadku tego forum.

    Właśnie z powodu organizacji elektrody, nic tam nie piszę i nie
    zamierzam pisać.
    K.