  • 91. Data: 2011-05-21 06:53:43
    Temat: Re: święte krowy
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 20 May 2011 23:04:37 +0200, RoMan Mandziejewicz wrote:
    >Hello Tom,
    >
    >Wiesz jaka jest między nami różnica? Ja piszę otwarcie, pod swoim
    >imieniem i nazwiskiem, nie wypieram się niczego. Ty szczekasz
    >anonimowo - nie masz odwagi nawet się przedstawić.

    A udowodnij ze to jest _twoje_ imie i nazwisko.

    Poza tym przestan uzywac, bo narazasz administratorow serwerow na
    problemy
    http://www.rp.pl/artykul/659060.html

    J.

  • 92. Data: 2011-05-21 13:42:22
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    > Głupio to powinno być tobie - nie pomogłeś ani jednej osobie. Ale
    > wymagania masz takie, że strach się bać.

    ja nie twierdzę, że jestem geniuszem, jak nie mam nic do powiedzenia to się
    nie udzielam, ale jak już o coś zapytam to czemu dostaję milion bzdurnych
    odpowiedzi, a na elektrodzie nikt ich nie usuwa...

    zamierzam otworzyć własną stronę serwisową - zobaczymy jak to się
    przyjmie...

    napewno nie będzie tak jak na elektrodzie...

  • 93. Data: 2011-05-21 14:54:14
    Temat: Re: ?więte krowy
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello J.F.,

    Friday, May 20, 2011, 11:48:06 PM, you wrote:

    > A twoja fidomazowia ?

    Ona do dzisiaj obowiązuje w FidoNet. Przy bramkowaniu FidoNet <->
    usenet była translacja w obie strony.

    > A ile lat trzeba bylo poczekac az powszechnie uzywane programy beda
    > sobie poprawnie radzic z isolatka - poczawszy od drivera klawiatury na
    > jakims Sunie, do generatora znakow na DEC-terminalu konczac.
    > No i jeszcze gdzies jakas Polska Norma byla, z klawiatura maszynistki.

    Polska norma wprowadziła własnie ISOlatkę, ku zaskoczeniu wszystkich
    wojujących o jednolity standard. "Klawiatura maszynistki" umarła na
    szczęście śmiercią naturalną.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 94. Data: 2011-05-21 16:37:59
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    a dlaczego na elektrodzie nie ma takiego działu "dyskusje z moderatorami o
    forum"?

  • 95. Data: 2011-05-21 16:42:11
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello identifikator:,

    Saturday, May 21, 2011, 6:37:59 PM, you wrote:

    [......]

    Dość tego trollingu. *PLONK!*

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 96. Data: 2011-05-21 19:19:34
    Od: JK <s...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-05-21 15:42, identifikator:
    20040501 pisze:

    > zamierzam otworzyć własną stronę serwisową -
    > zobaczymy jak to się przyjmie...
    >
    > napewno nie będzie tak jak na elektrodzie...

    ROTFL

    --
    JK

  • 97. Data: 2011-05-21 19:20:30
    Od: JK <s...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-05-21 18:37, identifikator:
    20040501 pisze:
    > a dlaczego na elektrodzie nie ma takiego
    > działu "dyskusje z moderatorami o forum"?

    No. I dlaczego nie ma działu na temat
    pieczenia drożdżówek?

    JK

  • 98. Data: 2011-05-21 20:08:34
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    > No. I dlaczego nie ma działu na temat pieczenia drożdżówek?

    głupoty gadasz

  • 99. Data: 2011-05-21 20:08:36
    Od: Marek Borowski <m...@b...com>

    > Jaki problem? Od samego początku było wiadomo, że obowiązuje ISOlatka.

    Taki problem iz nie kazdy OS mial mozliwosc uzywania innego kodowania
    niz ascii, czesto polskie znaki wystepowaly w roznych standardach a
    klient poczty i czytniki newsow nie oblugiwaly konwersji pomiedzy
    kodowaniami. Efekt byl taki iz najwygodniej bylo nie uzywac polskich
    znakow.

    > A ja jestem najlepszym przykładem czegoś przeciwnego.

    I co niby z tego wynika ? Jeden lubi to drugi lubi tamto.

    Pozdr

    Marek

  • 100. Data: 2011-05-21 20:16:24
    Od: "Desoft" <N...@i...pl>

    > No. I dlaczego nie ma działu na temat pieczenia drożdżówek?

    A pieczenie chleba?

    http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1420974.html#6
    982085

    Pojawiają się tematy o forum, ale ubijane są w zarodku :-)

    Już dawno przestałem się przejmować elektrodą. Jedyna wkurzająca pozostałość
    to że szukając w google, wyrzuca dużo odpowiedzi z tej strony.

    --
    Desoft