  • 11. Data: 2014-08-22 21:01:47
    Temat: Re: sygnał tylko dla części stacji
    Od: Krycha <k...@p...onet.pl>

    W dniu 2014-08-21 23:39, yabba pisze:
    > Użytkownik "Krycha" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Proszę bardzo:
    >
    > http://www.sklepsaturn.pl/czujka-odbiornik-podczerwi
    eni-pilota-tunera-wiwa-hd50.html

    Dziękuję za link.
    Przyglądałam się tej stronie. Ponieważ najtańsze koszty przesyłki,
    prawie podwajają cenę, będę szukała okazji do odbioru osobistego.

    Krycha.

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

  • 12. Data: 2014-09-01 17:06:36
    Od: "Kamil" <n...@t...pl>

    Użytkownik "pawell32" <p...@n...pl> napisał:

    > tak, zdecydowanie. linki już się nie stosuje. zmień na nowy.

    Od kiedy? Drut jest przeznaczony do instalacji stałych, które nie są
    poruszane.

    Pzdr

  • 13. Data: 2014-09-02 08:57:08
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2014-09-01 o 17:06, Kamil pisze:
    > Od kiedy? Drut jest przeznaczony do instalacji stałych, które nie są
    > poruszane.

    tzn. jakie? przewoźne, przenośne?

  • 14. Data: 2014-09-03 08:28:19
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 02 Sep 2014 08:57:08 +0200, pawell32 napisał(a):

    > tzn. jakie? przewoźne, przenośne?

    Do okablowania w ścianach/duktach, czyli od gniazdka do gniazdka. Kable
    wpinane do gniazdek powinny być z linki.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Ta wiadomość jest wolna od wirusów bo to jest kawałek tekstu, w związku z

  • 15. Data: 2014-09-03 08:48:13
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2014-09-03 o 08:28, Waldek Godel pisze:

    > Do okablowania w ścianach/duktach, czyli od gniazdka do gniazdka. Kable
    > wpinane do gniazdek powinny być z linki.

    może masz rację, ale ja wszędzie daje drut.
    1. od wielu lat nie widzę w sprzedaży linki
    2. o ile pamiętam to linka ma tylko jeden ekran
    3. jak widzisz narobienie końcówki "F" na lince ?
    mam pobielać końcówki ?
    4. połączenie pomiędzy gniazdem, a odbiornikiem to jakieś specjalne?
    ja daje również drut, tyle że nieco miększy by można łatwiej
    go ułożyć, ale nie widzę powodu by dawać tam specjalny kabel.

  • 16. Data: 2014-09-03 14:28:18
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 03 Sep 2014 08:48:13 +0200, pawell32 napisał(a):

    > może masz rację, ale ja wszędzie daje drut.

    Druty też są różne. Mięciuteńkie i takie, że palcami zgiąć trudno.

  • 17. Data: 2014-09-04 08:43:37
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2014-09-03 o 14:28, Waldek Godel pisze:

    > Druty też są różne. Mięciuteńkie i takie, że palcami zgiąć trudno.

    przecież o tym pisałem