  • 1. Data: 2017-05-08 16:39:43
    Temat: szkolenie dla młodych forumowiczów
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    https://www.youtube.com/watch?v=6bvUbPme0Hc&feature=
    youtu.be

    Mam taką lutownicę jak na początku filmu !
    I czasem używam wyobraźcie sobie.

  • 2. Data: 2017-05-08 16:51:58
    Temat: Re: szkolenie dla młodych forumowiczów
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    I jeszcze zasady BHP dla kolegów od większych prądów :

    https://www.youtube.com/watch?v=vtaX9Wsxy2A

  • 3. Data: 2017-05-08 23:56:50
    Od: "HF5BS" <h...@...pl>

    >I jeszcze zasady BHP dla kolegów od większych prądów :
    >
    > https://www.youtube.com/watch?v=vtaX9Wsxy2A

    Hehe, to im od razu ocenzurowali...

    --
    "Jeśli przyjmiesz do siebie zabiedzonego psa i sprawisz,
    że zacznie mu się dobrze powodzić - nie ugryzie cię.

  • 4. Data: 2017-05-10 16:26:10
    Od: k...@g...com

    W dniu poniedziałek, 8 maja 2017 16:39:44 UTC+2 użytkownik sundayman napisał:
    > https://www.youtube.com/watch?v=6bvUbPme0Hc&feature=
    youtu.be

    > Mam taką lutownicę jak na początku filmu !
    > I czasem używam wyobraźcie sobie.
    Teraz rozumiem, dlaczego w lampowych sprzętach z początku epoki obwodów
    drukowanych powszechne są luty w kształcie kulki, gdzie było więcej
    kalafonii, niż cyny.

    Młodzi forumowicze lepiej niech się uczą np. ze świetnych materiałów
    Pace'a, nagrania też antyczne ale przedstawiają techniki przy
    których stosowaniu nie wywali ich się ze stanowiska pracy po 5 minutach:

    https://www.youtube.com/watch?v=vIT4ra6Mo0s&list=PL9
    26EC0F1F93C1837

  • 5. Data: 2017-05-10 18:21:05
    Od: niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    gość który mnie ostatnio nie wydymał jak miał okazję pokazał mi jak
    lutownicą weller wylutował plcc32 i później wlutował nowy... pytanie -
    tak szczerze - Kto z tu bywających to by potrafił?

    mój błąd, że się nie przyglądałem - może Ktoś widział filmik z takim plcc32?

  • 6. Data: 2017-05-12 17:49:48
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

> [...]
    > Pace'a, nagrania też antyczne ale przedstawiają techniki przy
    > których stosowaniu nie wywali ich się ze stanowiska pracy po 5 minutach:

    No też fajne. Ale jak dostaną do polutowania rynnę, to już mogą nie umić :)

  • 7. Data: 2017-05-12 17:51:14
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > No też fajne. Ale jak dostaną do polutowania rynnę, to już mogą nie umić :)

    Od razu uprzedzam czepialskich, że "rynna to nie elektronika", że
    chodzi mi o rynnę nie jako wodotransmiter, tylko jako np. falowód dla
    określonej częstotliwości RF.

  • 8. Data: 2017-05-16 01:15:47
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "sundayman" <s...@p...onet.pl> wrote in message
    > https://www.youtube.com/watch?v=6bvUbPme0Hc&feature=
    youtu.be

    > Mam taką lutownicę jak na początku filmu !
    > I czasem używam wyobraźcie sobie.

    Jak w piątek minucie przeszli do pokazania transformatorowej
    to byłem pewny że ta czarna prostokątna płytka okaże się
    smartfonem jak iPhone :-))))))