  • 11. Data: 2010-04-10 19:13:39
    Temat: Re: szrot z częściami do peugeota 406 - wawa
    Od: PH <s...@w...pl>

    DoQ pisze:

    > Sprobuj dopasowac do 406 po FL, do niej kosztuje 18pln :)

    Proszę o odkodowanie skrótu FL.

    --
    PH

  • 12. Data: 2010-04-10 22:24:02
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 10 Apr 2010 12:35:00 +0200, Paweł W. wrote:

    >Nie rozmawiajmy o mondeo (mk2 jest ok) czy focusach bo tam wszystko
    >śniedzieje i się rozpada, ja się pytam o normalne samochody :)

    W scierce nic nie sniedzialo :-)

    Ale i tak podejrzewam ze w innych markach moze to wygladac podobnie
    :-)

    J.

  • 13. Data: 2010-04-11 07:53:46
    Od: Grejon <g...@g...pl>

    PH pisze:

    > Proszę o odkodowanie skrótu FL.

    Dżizas - FaceLifting.

    http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/
    8/84/Peugeot_406_Kombi_front_20080312.jpg/250px-Peug
    eot_406_Kombi_front_20080312.jpg

    http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/
    6/6b/Peugeot_406_vl_blue.jpg/240px-Peugeot_406_vl_bl
    ue.jpg

    Mazda 6 2.0 zaolejona Kombi

  • 14. Data: 2010-04-11 14:12:33
    Od: PH <s...@w...pl>