  • 1. Data: 2010-04-09 19:12:27
    Temat: Jaki akumulator do Renault Kangoo ?:)
    Od: "B.A.N." <n...@t...pl>

    jaki akumulator jest zalecany i jaka firme polecacie do samochodu Renault
    Kangoo

    a) z 2001/02 roku , benzyna , silnik 1,4 RN

    b) z 2000 roku, diesesl, 1,9 D

    Oczywistym jest ze do Diesla bedzie wiekszy - pytanie o ile :)

    I jeszcze pytanie dodatkowe - jakie negatywne skutki moze miec zalozenie
    akumulatora mniejszego/a takze wiekszego niz dedykowany do danego auta ?:)
    O ile w pierwszym przypadku wnioski nasuwaja sie same o tyle w drugim nie
    jest to takie oczywiste ( a moze to rozwiazanie ma jednak jakies zalety ? :)

    pzdr

  • 2. Data: 2010-04-09 20:08:21
    Temat: Re: Jaki akumulator do Renault Kangoo ?:)
    Od: "bartez" <m...@g...pl>

    Użytkownik "B.A.N." <n...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > jest to takie oczywiste ( a moze to rozwiazanie ma jednak jakies zalety ?

    Gdziesik słyszołech, że za duży będzie ciągle niedoładowany. Ale to chyba
    bzdura bo musiałby być o wiele wiele za duży. Ja mam zawsze taki jak w
    książce pisze +/- klilka Ah.

    Pozdrawiam.

  • 3. Data: 2010-04-10 01:09:32
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-04-09, B.A.N. <n...@t...pl> wrote:

    > I jeszcze pytanie dodatkowe - jakie negatywne skutki moze miec zalozenie
    > akumulatora mniejszego/a takze wiekszego niz dedykowany do danego auta ?:)

    Mniejszy - może mieć za mały tzw. prąd rozruchowy. Większy - o ile
    wejdzie to się nic złego nie będzie działo.

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski