  • 21. Data: 2004-06-21 19:14:49
    Temat: Re: szybsze ? tansze ? idsl
    Od: "Andrzej P. Wozniak" <u...@f...onet.pl>

    Osoba podpisana jako Zbigniew Sikora <z...@h...net.pl> w artykule
    <news:cb79fh$bp9$1@news2.ipartners.pl> pisze:

    > Użytkownik "Heniek" <h...@e...gov> napisał w wiadomości
    > news:cb6om9$r3f$1@atlantis.news.tpi.pl...

    Te, fachowcy z Bożej łaski!
    Bądźcie tacy łaskawi wyklikać sobie przynajmniej
    http://evil.pl/pip/czytniki.html

    Albo nie, będę miał nowe przykłady do wytykania palcem.

    --
    Andrzej P. Woźniak u...@p...onet.pl (zamień z<->h w adresie)

  • 22. Data: 2004-06-21 20:01:09
    Od: VoMi7 <v...@N...altanet.pl>

    Andrzej P. Wozniak wrote:

    > Te, fachowcy z Bożej łaski!
    > Bądźcie tacy łaskawi wyklikać sobie przynajmniej
    > http://evil.pl/pip/czytniki.html
    >
    > Albo nie, będę miał nowe przykłady do wytykania palcem.

    ej a moze ty skonfiguruj swoj czytnik tak aby potrafil odczytywac
    naglowek i dobieral sam kodowanie ?

    --
    VoMi7

  • 23. Data: 2004-06-21 20:42:54
    Od: "Heniek" <h...@e...gov>

    [CIACH]
    > Internet. Czyli zagranica+Polska+TPNET. Zapytaj takiego operatora
    > ile kosztuje sama polska albo zagranica bez TPENTU.
    pytalem, zagranica + polska bez tpnet min. 150 EUR, moze napiszesz mi
    powyzej jakiej predkosci jest taniej?

    EUR,
    bez

    > Dziwne. Może jakoś specjalnie Ciebie traktują. Cena 1 Mbita w takim np.
    > ATMANie lub Telenergo na pewno nie kosztuje 300 Euro. Kosztuje dużo
    > mniej - dużo. To co robisz można nazwać rozpuszczaniem fałszych
    informacji.
    Ciekawe, jak wyzej, przy jakiej predkosci jest duzo,duzo mniej? badz tak
    laskaw i napisz to, bo z tego co sie orientuje to kolejny mit polskiego
    internetu, no moze przy oc3 to duzo duzo taniej bedzie, ale nie o tym pisze.

    > Bo jest drogi. Za 1 Mbit TPNETU mam conajmniej 2 Mbity zagranicy lub 3
    Polski.
    > Piszę conajmniej bo w zależności od operatora i ilości kupowanych mbitów
    cena
    > może się zmieniać. W przypadku TPNETU jest stała. I uwaga: łącze
    zagraniczne
    > albo do Polski transmituje dane w obie strony. Z TPNETU przychodzą do mnie
    > głównie syn+ack (ewentualnie samo syn). Ponoszę zatem dwa razy większy
    koszt
    > bo musze utrzymać łącze które działa tylko w jedną stronę. Chyba że
    stosunek
    > 1:10 można nazwać czymś zadowalającym.
    sorry ale ja nie pisze ze drogo jest w tpnecie (bo w &tp to standard jak na
    razie), tylko w konkurencji i nie pisze ze chce miec tranzyt do tpnet w
    cenie. Moge za niego placic osobno, np. kupujac go bezposrednio w tpnecie i
    jest duzo taniej niz 2K PLN za 1Mbit.

    > Jassne. Prawda jest taka - każdy chyba rozumie stanowisko TPSA - jest ona
    > firmą nastawioną na generowanie zysku i robi to. Działa tutuaj prawo
    > rynku - jest usługa, która ma konkretną cenę i są chętni którzy chcą
    > ją kupić. Mimo ceny. Chcą bo nie mają alternatywy.

    No ceny leca w dol, jak na poczatku watku.
    --
    pozdr,
    Heniek Kowalczyk

  • 24. Data: 2004-06-21 20:59:30
    Od: "Heniek" <h...@e...gov>

    > Więc zakup rure 100 MBit do Telii po normalnych cenach i słuchaj jak to
    > klienci rezygnują, gdyż TP S.A. ogranicza ten ruch do 1 Mbit na SWOJEJ
    > bramce ze światem.
    Niestety do telii nie ma wszedzie dostepu, a tpnet moze sobie ciac ruch do
    1Mbit na takim laczu jak dla mnie, praktycznie jedyny ruch jaki mam do nich
    to ich neostrady/idsle i wszedobylskie p2p. Oczywiscie nie popieram tego co
    robi tpnet i tu powinien IMO dzialac urtip i uokik, ale to nie jest powod,
    z ktorego internet dla operatora takiego jak firma w ktorej pracuje jest w
    Polsce drogi.
    Reasumujac, bardzo chetnie podlaczylbym w cenie 60EUR za 1Mbit 100Mbit do
    telii tylko nie ma jak.

    --
    pozdr,
    Heniek Kowalczyk

  • 25. Data: 2004-06-21 21:05:43
    Od: Neas <n...@u...neas.ws>

    "AmF1k" <a...@l...gliwice.pl> pisze:

    >http://www.pclab.pl/thread31873.html

    Przepustowość: 2048/256 kbit

    Jeśli to prawda, to chyba troszkę przesadzili z tą dysproporcją.

    --
    Neas, <n...@u...neas.ws>, http://www.drzwi.org

  • 26. Data: 2004-06-21 21:09:34
    Od: "Zbigniew Sikora" <z...@h...net.pl>

    Użytkownik "Borg" <b...@s...la> napisał w wiadomości

    > Taa, mam ten sam problem z tym Panem.. ale niechcialo mi sie nawet
    > pisac.. poprostu typowy nawyk z Worda, wlaczyl se Wrapping at iles tam
    > i zapodaje.... tyle ze OE jakos nie wstawia \n tam gdzie urywa.. i
    > wychodzi z tego taka kupa...
    > Wlacz se Word Wrap dla jego wypowiedzi i sie nie denerwuj... :)
    > Szkoda zachodu

    Widzę, że nam się tu powoli dom wariatów z grupy robi...

    Nie wiem o jakim nawyku z Worda mówisz. Serio, nie mam pojęcia, bo rzadko
    Worda używam. Jakoś tak się do AmiPro przyzwyczaiłem, i dalej jakoś z Lotusa
    staram się korzystać. Może da Ci to jakieś mgliste pojęcie o tym, że nie
    urodziłem się wczoraj i ciężko znoszę gówniarskie przytyki takie jak Twój i
    RuSHa.
    Ale staram się, Ringo, naprawdę bardzo się staram.... :-/

    A zawijanie jest ustawione tam gdzie ma być. Czemu źle formatuje - nie wiem.
    W wolnej chwili się tym zajmę, ale mam sto milionów innych rzeczy na głowie,
    więc skoro Ci nie pasuje, to nie czytaj, a przede wszystkim nie komentuj w
    takim tonie. Dobrze ?

    No to dziękuję. I życzę miłego wieczoru.

    --
    Z#

  • 27. Data: 2004-06-21 21:10:41
    Od: "Andrzej P. Wozniak" <u...@f...onet.pl>

    Osoba podpisana jako VoMi7 <v...@N...altanet.pl> w artykule
    <news:cb7eps$lo5$1@inews.gazeta.pl> pisze:

    > ej a moze ty skonfiguruj swoj czytnik tak aby potrafil odczytywac
    > naglowek i dobieral sam kodowanie ?

    Który nagłówek? Jakie kodowanie? Na podstawie jakiego RFC? Ile jesteś w
    stanie zapłacić mi za okulary, przez który dojrzę owe nagłówki z
    deklaracją kodowania w wiadomościach, do których się odnoszę, czyli:

    ----
    | Osoba podpisana jako Zbigniew Sikora <z...@h...net.pl> w artykule

    ----

    Zwracam uwagę, że dobre okulary kosztują tyle, co dobry monitor...

    --
    Andrzej P. Woźniak u...@p...onet.pl (zamień z<->h w adresie)
    Listy powinny być zawsze podpisywane prawdziwym imieniem i nazwiskiem ich

  • 28. Data: 2004-06-21 21:17:27
    Od: "Heniek" <h...@e...gov>

    > 40k PLN to jednak kupa kasy. Amortyzacja takiego sprzętu przez np. trzy
    lata
    > to ponad 1100,- PLN miesięcznie. Według mnie to jednak znaczące koszty.

    Zauwaz ze przodujacy operatorzy tez maja na niego upust i to znaczny. Poza
    tym 1100 PLN to dopiero ~230 EUR, powiedzmy doliczone do ceny lacza co
    miesiac, jednak to tylko 230 EUR za link 34 Mbps. Ile kosztuje dzierzawa np.
    10 lub 20 km ciemnego swiatlowodu? potraktuje to jak pytanie retoryczne.
    jezeli za dostep placilbym 60 EUR/1Mbps + moja radiolinia , te 34Mbps
    kosztowalyby lacznie ~ 2300 EUR, to nie wiele biorac pod uwage za 20Mbps
    place ~4200 EUR.

    --
    pozdr,
    Heniek Kowalczyk

  • 29. Data: 2004-06-21 21:22:24
    Od: VoMi7 <v...@N...altanet.pl>

    Andrzej P. Wozniak wrote:

> [...]
    >
    > ----

    > ----
    >
    > Zwracam uwagę, że dobre okulary kosztują tyle, co dobry monitor...

    przestan sie burzyc tylko jak chcesz swiecic przykladem sam zmien
    czytnik bo jak widac sam OE nie potrafi sobie poradzic z postami
    wysylanymi z niego. u mnie mozilla bardzo ladnie to lyka.

    pozatym rozmowa nie jest o kodowaniu wyslij ma priv do kogos ze ma cos
    zle a nie walisz na grupe.

    --
    VoMi7

  • 30. Data: 2004-06-21 21:24:44
    Od: Krzysztof Oledzki <o...@...ns.pl>

    Heniek <h...@e...gov> wrote:
    > [CIACH]
    > pytalem, zagranica + polska bez tpnet min. 150 EUR, moze napiszesz mi
    > powyzej jakiej predkosci jest taniej?

    Zaraz.. troszkę plączesz się w zeznaniach. Przed chwilą pisałeś że:

    "Tylko dlaczego:
    1. Jak chce od nich (Crowley/GTS/Futuro/tkt/telenergo,itd) internet np. bez
    tranzytu do tpnet to kaza mi placic tez ok 300 EUR za 1Mbit a nie 60?"

    A swoją drogą 150 EUR to jest dość dobrą ceną, nie przesadzaj. Przecież
    to niewiele więcej niż iDLS.

> [...]
    > internetu, no moze przy oc3 to duzo duzo taniej bedzie, ale nie o tym pisze.
    O właśnie. Sam piszesz że 150 a nie 300. A co do konkretów zapraszam do
    handlowców ww. firm. Niestety, nie mogę podać konkretnych cen z oczywistego powodu.
    Mogę tylko powiedzieć że mam w ręku cenę zauważalnie poniżej 150 EUR za zagranicę
    przy przepływności już na poziomie kilku Mbps. Do tego należy doliczyć jeszcze
    niestety koszt dostępu do operatora, któty przy odpowiedniej przepływności nie
    będzie miał znaczącego wpływu na końcową cenę.

    > sorry ale ja nie pisze ze drogo jest w tpnecie (bo w &tp to standard jak na
    > razie), tylko w konkurencji
    Czyli TPNET to standard, a konkurencja która jest tańsza jest droga, tak?
    Pokręcona ta logika ;-)

    > i nie pisze ze chce miec tranzyt do tpnet w cenie. Moge za niego placic
    > osobno, np. kupujac go bezposrednio w tpnecie i jest duzo taniej niz 2K
    > PLN za 1Mbit.
    Ile? 300 EUR? 150 EUR? A może jesteś w stanie kupić od TPNET sam peering?
    ;-)

    Pozdrawiam,

    Krzysztof Oledzki

    --