  • 11. Data: 2012-11-20 02:45:58
    Temat: Re: tablet w cenie < Samsung Galaxy 2 7"
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl> wrote:
    > Zwróć uwagę na nakładki na system - wiele tanich tabletów to goły
    > Android który nie za bardzo może przypaść do gustu.

    :))

    > Zwróć też uwagę czy
    > wybrany model ma pełny dostęp do sklepu Google Play bo często trzeba
    > kombinować by to mieć.

    Nie jest ten dostęp z definicji wbudowanu w system? Na czym polegaja
    kombinacje?

  • 12. Data: 2012-11-20 09:57:12
    Od: Trybun <r...@y...com>

    W dniu 2012-11-20 02:45, Pszemol pisze:

    > Nie jest ten dostęp z definicji wbudowanu w system? Na czym polegaja
    > kombinacje?

    Trudno powiedzieć, ale dziwna sprawa z tym androidem.. Na tablecie
    Huawei`a instaluje się dosłownie wszystko, a na telefonie Alcatela,
    niektórych nie można zainstalować, niektóre się instalują ale nie chcą
    poprawnie działać, a niektórych nawet nie widać. I co najdziwniejsze -
    na Alcatelu jest nowsza wersja androida..

  • 13. Data: 2012-11-20 14:24:32
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Trybun" <r...@y...com> wrote in message

> [...]
    > niektórych nie można zainstalować, niektóre się instalują ale nie chcą
    > poprawnie działać, a niektórych nawet nie widać. I co najdziwniejsze - na

    Czyli miałem rację odradzając koledze Androida na podstawie
    tego, że tam u nich jeden wielki bałagan nie do rozeznania :-)))

  • 14. Data: 2012-11-20 14:33:12
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 20 Lis, 09:57, Trybun <r...@y...com> wrote:

> [...]
    > poprawnie działać, a niektórych nawet nie widać. I co najdziwniejsze -
    > na Alcatelu jest nowsza wersja androida..

    Na forrum androida, gdzie przegladalem tematy zwiazane ze swift 7,
    czytalem w ktoryms wpisie, ze w markecie widac tylko te aplikacje,
    ktore zainstaluja sie na danym typie telefonu. Moze to jest z tym
    zwiazane?

  • 15. Data: 2012-11-21 06:11:20
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Trybun wrote:

    > Modelu nie polecę, ale jeżeli chodzi o sprzęt dla 12 latka to modem
    > 3G i moduł GSM można sobie śmiało darować. W praktyce i tak tego nie
    > będzie używał do telefonowania, a na dodatek koszt takiego gadżetu
    > niemały.

    modem 3G w sam raz jest bardzo przydatny bo pozwala być w sieci wszędzie a
    nie tylko w domu i w kafejkach

  • 16. Data: 2012-11-21 08:16:12
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Marek Dyjor nabazgrał(a):

    > modem 3G w sam raz jest bardzo przydatny bo pozwala być w sieci
    > wszędzie a nie tylko w domu i w kafejkach

    Dokładnie, ja nie wyobrażam sobie używania tabletu bez 3G, wtedy traci całą
    swoją funkcję przenośnego i mobilnego internetu.

  • 17. Data: 2012-11-25 16:53:49
    Od: Trybun <r...@y...com>

    W dniu 2012-11-21 08:16, Chris pisze:
    > Marek Dyjor nabazgrał(a):

    > Dokładnie, ja nie wyobrażam sobie używania tabletu bez 3G, wtedy traci
    > całą swoją funkcję przenośnego i mobilnego internetu.

    Ja też, z tym że ja mam trochę więcej niż 12 lat. I tablet bez GSM jest
    dla mnie prawie zupełnie bezużyteczny:-)

  • 18. Data: 2012-11-25 16:54:33
    Od: Trybun <r...@y...com>

    W dniu 2012-11-21 06:11, Marek Dyjor pisze:

    > modem 3G w sam raz jest bardzo przydatny bo pozwala być w sieci
    > wszędzie a nie tylko w domu i w kafejkach

    No nie wiem. Dla 12latka tablet to przede wszystkim gierki, odtwarzacz
    muzy itd. a nie rozmowy, sms-owanie czy e-mail.

  • 19. Data: 2012-11-25 16:55:28
    Od: Trybun <r...@y...com>

    W dniu 2012-11-20 14:24, Pszemol pisze:
    > "Trybun" <r...@y...com> wrote in message

    > Czyli miałem rację odradzając koledze Androida na podstawie
    > tego, że tam u nich jeden wielki bałagan nie do rozeznania :-)))

    O tak, aż się nie chce wierzyć dlaczego ten zlepek chaosu zdobywa taka
    popularność., Windows na tym tle wydaje się być oazą spokoju i porządku.
    Pewnie chodzi o mnogość aplikacji w sklepie Google Play.. I już tak
    całkiem nawiasem - ciekawe ile jeszcze będzie trzeba wersji androida
    żeby był w nim wybór instalacji programów na karcie SD?

  • 20. Data: 2012-11-25 16:56:13
    Od: Trybun <r...@y...com>

    W dniu 2012-11-20 14:33, krzysztofsf pisze:

> [...]
    > czytalem w ktoryms wpisie, ze w markecie widac tylko te aplikacje,
    > ktore zainstaluja sie na danym typie telefonu. Moze to jest z tym

    Tak, to możliwe. Niektóre programy z Google Play mogą był w konflikcie z
    firmowym softem producenta telefonu. Ale jest również taka sytuacja że
    na Alcatelu można zainstalować OsmAnda, z Google Play, ale po instalacji
    ten program nie chce się nawet uruchomić.