  • 1. Data: 2014-07-25 22:38:51
    Temat: tak się zastanawiam
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Jaki kretyn wymyślał, że po wyjęciu kluczyka znika zegar i przebieg
    oraz po otwarciu choć jednych drzwi stają jadące do góry szyby.

    --
    Piter

    golf - 350 tyś km, nic nie póka nic nie stóka
    Niemiec pod kocem trzymał. Płakał jak sprzedawał.

  • 2. Data: 2014-07-25 23:06:51
    Temat: Re: tak się zastanawiam
    Od: Koziołek <k...@g...pl>

    PiteR napisał:
    > Jaki kretyn wymyślał, że po wyjęciu kluczyka znika zegar i przebieg
    > oraz po otwarciu choć jednych drzwi stają jadące do góry szyby.

    Jakbyś kupił peugeota, mógłbyś się skupić na poważniejszych sprawach - tych
    drobnych problemów akurat nie mam ;)

    Pozdr.,

    Koziołek
    --
    www.przepraszamzacrossposta.blox.pl
    www.blogmateuszka.blox.pl

  • 3. Data: 2014-07-26 07:35:16
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Koziołek pisze tak:

    > Jakbyś kupił peugeota, mógłbyś się skupić na poważniejszych
    > sprawach - tych drobnych problemów akurat nie mam ;)

    Masz na myśli tylną belkę? ;)

  • 4. Data: 2014-07-26 07:52:41
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-07-25 22:38, PiteR pisze:
    > Jaki kretyn wymyślał, że po wyjęciu kluczyka znika zegar i przebieg
    > oraz po otwarciu choć jednych drzwi stają jadące do góry szyby.

    Mało tego, u mnie nawet radio nie będzie grało bez kluczyka w
    stacyjce... Ciekawe co jeszcze ci debile zdołają wymyślić aby na maxa
    uprzykrzyć życie kierowcy...?

  • 5. Data: 2014-07-26 08:25:09
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Trybun pisze tak:

    > Mało tego, u mnie nawet radio nie będzie grało bez kluczyka w
    > stacyjce

    Radio to radio. Możesz np mieszkać w Ameryce. Być kretynem, Forrestem
    Gumpem takim, rozładowac sobie akumulator i utknąć na pustkowiu. Ręka
    opatrzności będzie nad Tobą czuwać odcinając stacyjką radio.

    Ale co szkodzi palący się licznik LCD który pobiera tyle
    co muszka owocówka wypedałuje na rowerze z dynamem.

  • 6. Data: 2014-07-26 09:09:55
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2014-07-26 08:25, PiteR pisze:
> [...]
    >
    > Ale co szkodzi palący się licznik LCD który pobiera tyle
    > co muszka owocówka wypedałuje na rowerze z dynamem.

    Ale "podtrzymanie pamięci" do tego radia już jest poza kluczykiem i nie
    przeszkadza. Co za debil to wymyślił? Po co tak prostemu urządzeniu jak
    radio stały dostęp do +12V? Żeby zapamiętać stacje? Za dawnych czasów
    jakoś dawały sobie radę :-)

  • 7. Data: 2014-07-26 15:30:22
    Od: Trybun <I...@j...com>

> [...]
    >
    > Ale co szkodzi palący się licznik LCD który pobiera tyle
    > co muszka owocówka wypedałuje na rowerze z dynamem.

    No, nie bardzo rozumiem w czym to niby by miało przeszkadzać to że radio
    można obsłużyć bez obecności kluczyka w stacyjce...? Nie oglądałem
    Forresta, a także nie sądzę że niewłączone radio jest w stanie
    rozładować akumulator, ba nawet włączone nie jest w stanie zrobić tego w
    krótkim czasie.. Natomiast komiczność obecności kluczyka to sporo
    kłopotu dla kierowcy - nie można włączyć radia komuś obcemu, także
    dzieciom, pozostawionym w aucie na czas nieobecności kierowcy.

  • 8. Data: 2014-07-26 15:30:27
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-07-26 09:09, z pisze:

> [...]
    > urządzeniu jak radio stały dostęp do +12V? Żeby zapamiętać stacje? Za
    > dawnych czasów jakoś dawały sobie radę :-)

    Dotyczy to tylko sprzętów z kodem zabezpieczającym, i jest elementem
    zabezpieczenia. I tu rozumiem idee, ale po co potrzebny kluczyk w
    stacyjce do słuchania radia to nie mam pojęcia.

  • 9. Data: 2014-07-26 20:26:31
    Od: Koziołek <k...@g...pl>

    PiteR napisał:

    > Masz na myśli tylną belkę? ;)

    Na przykład :-/

    Pozdr.,

    Koziołek

  • 10. Data: 2014-07-26 20:39:43
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2014-07-26 15:30, Trybun pisze:

    > Dotyczy to tylko sprzętów z kodem zabezpieczającym, i jest elementem
    > zabezpieczenia. I tu rozumiem idee, ale po co potrzebny kluczyk w
    > stacyjce do słuchania radia to nie mam pojęcia.

    Chodzi o rozładowanie akumulatora pewnie
    Blaupunkt na ten przykład ma w dupie ten kluczyk i radio odpalisz, ale
    bez niego po 30 minutach się wyłączy.

    Tylko szkoda że inni na to nie wpadli...

    --
    Irokez