  • 1. Data: 2014-07-25 20:17:37
    Temat: Motory ze zgiętymi tablicami rejestracyjnymi
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    Często widzę na drodze różne motory z tablicami rejestracyjnymi zgiętymi
    w połowie. Widać wtedy tylko litery na tablicy, a nie widać cyfr numeru
    rejestracyjnego. Jestem ciekaw, czy Policja nie przyczepia się do
    kierujących takimi pojazdami - ? Jeżeli nie, to może też bym sobie
    zagiął tablice - po co płacić mandaty z fotoradarów i inne tego typu.

  • 2. Data: 2014-07-25 20:19:56
    Od: Artur Miller <n...@n...com>

    W dniu 2014-07-25 20:17, Poldek pisze:

> [...]
    > kierujących takimi pojazdami - ? Jeżeli nie, to może też bym sobie
    > zagiął tablice - po co płacić mandaty z fotoradarów i inne tego typu.

    czepia się. ale złapią jednego na stu a mandat niższy niż za 150/50 ...

    @

  • 3. Data: 2014-07-27 08:48:17
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2014-07-25 20:17, Poldek pisze:

    > Często widzę na drodze różne motory z tablicami rejestracyjnymi zgiętymi
    > w połowie.

    Nieprawda. Takie rzeczy widuje się rzadko.

    --
    MN

  • 4. Data: 2014-07-27 22:49:56
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sun, 27 Jul 2014 08:48:17 +0200 osobnik zwany Marcin N
    napisał:

    > Nieprawda. Takie rzeczy widuje się rzadko.

    teraz już rzadziej bo policja zaczęła ganiać debili z zagiętymi.

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 5. Data: 2014-07-28 10:37:42
    Od: "BaX" <m...@m...com>

    > Nieprawda. Takie rzeczy widuje się rzadko.

    Pewnie dlatego, że najczęsciej mają tak, z tyłu tablic nie widać.