  • 31. Data: 2013-07-17 12:23:42
    Temat: Re: taktak na kart? promocje - s? jakie? typu 2x?
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us>

    Dnia Wed, 17 Jul 2013 08:51:13 +0200, Liwiusz napisał(a):

    > Co nie działa?

    Play -> RedBull, nawet przez obcą sieć.

    > Można z tak taka przenieść się do Playa i z Playa do Heyah.

    To się JF ucieszy.

    --
    ALEX Alpha MR, Pod Cusimą Cesarska Marynarka Japońska nie tylko zatopiła
    flotę rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy

  • 32. Data: 2013-07-17 12:33:05
    Temat: Re: taktak na karte promocje - sa jakie? typu 2x?
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us>

    Dnia Wed, 17 Jul 2013 10:22:12 +0200, J.F napisał(a):

    > Co nie dziala ?
    > Nie mozna sie przeniesc z Playa do redbulla ?

    Dokładnie. Nie można. A mając numer z puli Play, nie można nawet przez
    innego operatora. RedBull nie przyjmuje numerów z puli Play, niezależnie u
    jakiego operatora są.

    > P.S. testowo wypelnilem wniosek o przeniesienie z t-mobile do heya.
    > podalem operatora Orange, skoro demobila nie mozna.
    > Na telefon na razie zaden sms nie wplynal ze ktos zaczal procedure,
    > e-mailem wyslali ze moze to potrwac do 4 dni.
    > Poczekamy, zobaczymy :-)

    Pochwal się po wszystkim, jak było.

    > P.S. Co bedzie jesli przed dokonaniem przeniesienia do drugiego
    > operatora zazycze sobie przenieniesia do trzeciego operatora ? :-)

    Zapewne nic. Albo wielkie zamieszanie i ból głowy pracowników ;-)

  • 33. Data: 2013-07-17 12:36:57
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    AL nabazgrał(a):

    O ile wykonujesz jakieś połączonie to ważność konta masz w D....

    > nie trzeba, ale to nie bylo wygodne (nawet biorac pod uwage aplikacje z
    > marketu na androida - pokazywalo tylko stan konta).

    I właśnie na to narzekałeś że nie można sprawdzić stanu konta za free .... i
    można przez apke.

  • 34. Data: 2013-07-17 13:28:26
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-07-17 12:23, ALEX Alpha MR pisze:
    > Play -> RedBull, nawet przez obcą sieć.

    Nie bardzo rozumiem. Chcesz powiedzieć, że jest jakaś sieć (nie-P4), z
    której nie da rady przenieść się do RedBulla?

    --
    Liwiusz

  • 35. Data: 2013-07-17 13:29:37
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-07-17 12:33, ALEX Alpha MR pisze:
    > Dokładnie. Nie można. A mając numer z puli Play, nie można nawet przez
    > innego operatora. RedBull nie przyjmuje numerów z puli Play, niezależnie u
    > jakiego operatora są.

    Zatem jest to podstawa do skargi do odpowiedniego urzędu.

    --
    Liwiusz

  • 36. Data: 2013-07-17 14:06:07
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Chris" napisał w wiadomości
    AL nabazgrał(a):

    >O ile wykonujesz jakieś połączonie to ważność konta masz w D....

    O ile ich wykonujesz za ~17 zl/mc ?
    Bo wtedy doladowujesz i masz wazne ... tanszego sposobu chyba nie ma.

    J.

  • 37. Data: 2013-07-17 14:07:58
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us>

    Dnia Wed, 17 Jul 2013 13:28:26 +0200, Liwiusz napisał(a):

    > Nie bardzo rozumiem. Chcesz powiedzieć, że jest jakaś sieć (nie-P4), z
    > której nie da rady przenieść się do RedBulla?

    Jeżeli numer jest z puli przyznanej Play (79x abc def, dla naprzykładu) to
    takiego numeru nie przeniesiesz do RedBulla, niezależnie u jakiego
    operatora jest. Problemem nie jest operator, tylko numer.

  • 38. Data: 2013-07-17 14:09:01
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us>

    Dnia Wed, 17 Jul 2013 13:29:37 +0200, Liwiusz napisał(a):

    > Zatem jest to podstawa do skargi do odpowiedniego urzędu.

    W moim przypadku podstawa do podziękowań.

  • 39. Data: 2013-07-17 14:09:35
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    J.F nabazgrał(a):

    > Użytkownik "Chris" napisał w wiadomości
    > AL nabazgrał(a):
    > O ile ich wykonujesz za ~17 zl/mc ?
    > Bo wtedy doladowujesz i masz wazne ... tanszego sposobu chyba nie ma.

    Nie wiem ile ale tankuję konto za 50zł co 2-3 miesiące w tym net za 16zł co
    30 dni.

  • 40. Data: 2013-07-17 14:52:14
    Temat: Re: taktak na karte promocje - sa jakies typu 2x?
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ALEX Alpha MR" napisał w
    >Play -> RedBull, nawet przez obcą sieć.

    Ale co - odmowia ? Chyba nie maja prawa.

    >To się JF ucieszy.

    A niech sp*. Tzn ja sp*, ale tylko raz, bo ta oferta heja wcale nie
    taka.

    Dyskutuje o tym, bo to grupa dyskusyjna.
    To nie jest odpowiedz demobilu, to jakies g* jest a nie odpowiedz.

    I Demobil bedzie musial cos z tym zrobic, bo klientow odplywa duzo.

    No chyba ze to tacy klienci, co .... a niech sp* :-)

    J.